Martin HaTh Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Har en skoleoppgave hvor jeg skal skrive hvilke land som var engelske kolonier på 1900 og hvordan økonomi de har idag. Har googlet litt men finner rett og slett ikke ut av det. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Vel, India er selvskreven antakelig. Ellers har du Egypt, Uganda, Nigera, Sør-Afrika, Canada, Australia og New Zealand. Litt usikker på når Canada, Australia og NZ fikk uavhengighet, men det kan du finne ut av selv. Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Egypt, Rhodesia, Kamerun, Nigeria, Sudan, Zanzibar, India, Burma, Papa Ny-Guinea, Beucheland(Bohtswana) Noen jeg kom på i farten Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 kanskje ikke offisielt, men: Irak og transjordan/palestina Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Palestina var et protektorat, og ikke en koloni. Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 mhm, irak var vel neppe en koloni heller, men de ble begge kontrollert av england Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå