a-henriksen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hei, jeg skal lage en header for en hjemmeside og jeg lurte på om noen visste hva slags font som brukes i dette bildet, og om jeg kan skaffe den? Isåfall, hvor? den fonten hvor det står Britney Spears Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Hei, jeg skal lage en header for en hjemmeside og jeg lurte på om noen visste hva slags font som brukes i dette bildet, og om jeg kan skaffe den? Isåfall, hvor? den fonten hvor det står Britney Spears Let på dafont.com (min favoritt). Der kan du også skrive en text så ser du hvordan den vil se ut i den fonten. F.eks Britney. Endret 25. september 2008 av paalwa Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Du kan jo prøve her: WhatTheFont Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 du gidder ikke laste opp bilde igjen? eller har du funnet ut hva den heter? Lenke til kommentar
a-henriksen Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 du gidder ikke laste opp bilde igjen?eller har du funnet ut hva den heter? Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 takk skal du ha;) Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det der er nok ikke en font man kan laste ned. Er kun en grafiker som har skrevet/designet utseendet på bokstavene i "Britney Spears" på den måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå