omnomnomnivore Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Jeg ser noen gjengangere her som har dunket hodet sitt i tastaturet kanskje litt vel mange ganger Oh well, here goes... vbghn Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Har fortsatt en del hjerneceller igjen Bare voksen på tastaturet er noe dritt.... gt5fr Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Jeg knakk en av plastdingsene som løfter rævenden av tastaturet opp... og traff bare spacebar. Heldigvis hadde jeg noen ekstra 3 Lenke til kommentar
N* Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Denne tråden kan brukes til tolkning av tilfeldigheter! Vi setter en maskin til å forstå seg på denne tråden da! Evnt en filosof. kgvu Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 gghgh Er meningne at jeg skal poste innlegget selv? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 hjuhv Er nok det ja? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) vm , Endret 31. mars 2013 av Step_up Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå