kaffebryggare Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hva i svarte prater dere om? De snakker om WoW... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hva i svarte prater dere om? De snakker om WoW... Nei... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Skyt mange, så slipper vi å kjøre på de med bil! Lykke til Halla Chris, hva skjer a? Jeg kjeder meg. Skal vi dra på jakt? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Når man først skal jakte, syns jeg man skal stille likt med elgen. Altså ingen skytevåpen. Det er så utrolig feigt å skyte et stakkars dyr. Jah enig, en diger elg på X-antall kilo med digre horn mot et menneske med Rå kraft - som sansynligvis jaktern ikke har. Bortsett fra det så gir jeg egentlig litt F i jakt. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hva i svarte prater dere om? De snakker om WoW... Nei... Jo... Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ja. Stakkar elg Syns vi skal forby jakt på alle dyr! Så spiser vi salat og grønnsaker hele året, hver dag. Ingen egg heller, fordi da stjeler vi jo ungene til hønene! :O On-Topic: Elg er Hippie? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Skyt mange, så slipper vi å kjøre på de med bil! Lykke til Halla Chris, hva skjer a? Jeg kjeder meg. Skal vi dra på jakt? Nei, vi drar heller ned på Kiwi. Hva i svarte prater dere om? De snakker om WoW... Nei... Jo... Nei! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 De snakker elg og jakt! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Hva i svarte prater dere om? De snakker om WoW... Nei... Jo... Nei! Nei vel! Hva snakket dere om da?? Endret 26. september 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hva har XP og level med elg og jakt å gjøre?? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hva har XP og level med elg og jakt å gjøre?? Du har tydeligvis aldri vært på skikkelig elgjakt. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hva har XP og level med elg og jakt å gjøre?? Du har tydeligvis aldri vært på skikkelig elgjakt. Ikke du heller, som tror at man går opp i level etter å ha skutt en elg.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hva har XP og level med elg og jakt å gjøre?? Du har tydeligvis aldri vært på skikkelig elgjakt. Ikke du heller, som tror at man går opp i level etter å ha skutt en elg.. Å herrigud da mann. Eier du ikke bittelitt for for humor? Selvfølgelig tuller vi. Vennligst spar oss for slik seriøsitet her, takk... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hva i svarte prater dere om? De snakker om WoW... Nei... Jo... Nei! Nei vel! Hva snakket dere om da?? http://www.runescape.com/kbase/viewcategory.ws?cat_id=894 kthxbai Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Kremt - stille i klassen ! Her er det altfor mange som har for lite å gjøre tydeligvis. Jeg foreslår: Ut i skogen, opp i trærne - før dere som henger over en datamaskin hele dagen råtner helt opp Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Når man først skal jakte, syns jeg man skal stille likt med elgen. Altså ingen skytevåpen. Det er så utrolig feigt å skyte et stakkars dyr. Synes du at jegeren skal bite over strupen på elgen? Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Æsj, skulle ønske det fantes Elg på Tibia også. Fikk lyst til å dra på jakt jeg og! Det finnes jo rådyr, men de får man null xp i. Dog får man jo mat da. Men men. Jakt er gøy det! Spesielt hvis looten er god! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Æsj, skulle ønske det fantes Elg på Tibia også. Fikk lyst til å dra på jakt jeg og! Det finnes jo rådyr, men de får man null xp i. Dog får man jo mat da. Men men. Jakt er gøy det! Spesielt hvis looten er god! Jaja, sosialister sliter. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ja. Stakkar elg Syns vi skal forby jakt på alle dyr! Så spiser vi salat og grønnsaker hele året, hver dag. Ingen egg heller, fordi da stjeler vi jo ungene til hønene! :O On-Topic: Elg er Hippie? Jepp. 100%. Så må vi finne fram pipene, og sette oss i ring rundt et bål, og synge kombajaamalååå.. (eller noe i den duren.) xd Nei, jeg var sarkastisk. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå