Liddell Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Bare 10 dager igjen til det braker løs med kuler og krutt, og felte elg! Første år jeg kan skyte selv i år, gleder meg immari! Er jeg alene eller? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ja. Stakkar elg Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Nam Nam, elg er godt Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Når man først skal jakte, syns jeg man skal stille likt med elgen. Altså ingen skytevåpen. Det er så utrolig feigt å skyte et stakkars dyr. Endret 25. september 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Når man først skal jakte, syns jeg man skal stille likt med elgen. Altså ingen skytevåpen. Det er så utrolig feigt å skyte et stakkars dyr. Men elgen er fysisk overlegen oss. Tenk på den du. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ja. Stakkar elg Syns vi skal forby jakt på alle dyr! Så spiser vi salat og grønnsaker hele året, hver dag. Ingen egg heller, fordi da stjeler vi jo ungene til hønene! :O On-Topic: Elg er Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Haha, stille uten skytevåpen. Dere jakt-motstandere: Tenk dere en verden uten jakt! Elgpåkjørsler hver dag, mennesker dør etter krasjene, mens man drar på ettersøk etter elger som er halt etter kollisjonen, med bare nevene Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Når man først skal jakte, syns jeg man skal stille likt med elgen. Altså ingen skytevåpen. Det er så utrolig feigt å skyte et stakkars dyr. Døden hadde jo blitt mer smertefull for elgen om om man ikke brukte våpen. Så kynisk du er som ønsker å pine elgen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ønsker ikke å pine elgen. Den skulle hatt en sjanse bare. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 mye xp får du for hver elg? tenkte å starte, men har ikke god nok hunting lvl tror jeg Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Du vil heller at mennesker skal dø etter sammenstøt med elgen, og den selv blir skadet, enn at den blir avlivet uten smerter og uten å skade andre? mye xp får du for hver elg? tenkte å starte, men har ikke god nok hunting lvl tror jeg Hæ? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Når man først skal jakte, syns jeg man skal stille likt med elgen. Altså ingen skytevåpen. Det er så utrolig feigt å skyte et stakkars dyr. Men elgen er fysisk overlegen oss. Tenk på den du. Også har den noen enorme våpen på hodet. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Dessuten har den bein som kan sparke forover, klauvene er kjent for å knuse hodeskallen på ulver. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 mye xp får du for hver elg? tenkte å starte, men har ikke god nok hunting lvl tror jeg Vanlig er 10 XP, men møtte en King Moose lvl 45 her om dagen og den fikk jeg 25 XP for. Også da jeg loota den etterpå fant jeg en enchanta ring med +10 Speed. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Hva i svarte prater dere om? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Bare 10 dager igjen til det braker løs med kuler og krutt, og felte elg! Skal du jakte med hund ? Hvor er dette (trenger ikke være for lokal - kommune/område/fylke) ? Endret 26. september 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Tja, litt av hvert tror jeg. Første søndag blir det drivjakt i Laudal (indre bygd i Vest-Agder, Marnardal kommune) men der skal vi bare ha to dyr i år. Hvis vi får de da, blir det Øvrebø (litt lenger sør, Vennesla kommune) resten av jakta. Der pleier vi å gå med hund. Du da? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Du da? Jakter bare på det som finns i vann og sjø, men er litt fasinert av jakt med hund - det samspillet. Har sett info-/opplæringsvideoer bare av ren nysgjerrighet. Kommer forøvrig opprinnelig fra et hjortedistrikt (Nordvestlandet), elgen kom på åttitallet og sammen med rådyr er det blitt mye av alt. Endret 26. september 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Skyt mange, så slipper vi å kjøre på de med bil! Lykke til Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Skyt mange, så slipper vi å kjøre på de med bil! Lykke til Halla Chris, hva skjer a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå