Zeph Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Sidan eg fekk meg laptop har kontorstolen blitt bytta ut med sofaen. Det fører til ein dårleg sitjestilling, ikkje bra for ryggen. Eg har sett puter med treplater på toppen til dette formålet og lurte på om nokon her inne har nokre tips til kva eg bør sjå etter og kven som sel dette. Eg brukar alltid ekstern mus, har ikkje planar om å endre dette, så eg må ha noko til musa på sida og. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kjøpte selv ei slip pute på IKEA. Husker ikke helt prisen. Et par hundre elns. Fungerer greit. Men over lenger tid er kontorstolen å foretrekke uansett. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Kan du finne den på www.ikea.no , nomore? Endret 28. september 2008 av knetrom Lenke til kommentar
nomore Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Tviler at de har den der. Men på lappen står det "Bräda" og nummeret 14414. Kanskje et IKEA varehus kan finne den på det? Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) www.portapad.no selger en sånn, er det noe lignende den du har nomore? Edit, bestilte meg en sånn, kan gi beskjed om den er bra eller ikke Endret 10. oktober 2008 av knetrom Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Var på IKEA Furuset i dag og så den Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Het den Bräda, enden? Har fått min portapad i dag. Er ikke voldsomt imponert, står den er dimensjonert for skjermer opptil 17" men lurer på om de har glemt å tenke på vekten. For puten er ganske glatt. Mot buksen er den derimot ikke glatt, har prøvd å snu den for å se om jeg brukte den opp-ned men da ble den glatt overalt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Så ikke så nærme på den, bare oppdaget den og skjønte hva det var siden jeg hadde tittet innom denne tråden tidligere Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ja, de har slike på Ikea - heter Bräda. Ligger ikke på nettsidene, men de ligger i andre etasje i varhuset på Furuset, like ved kontormøblene. Er svarte og grå. Lenke til kommentar
holyman Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hei, skulle også ha tak i denne. Fant faktisk på ikea.com => http://www.ikea.com/ca/en/catalog/products/80115790 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå