Matseng Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Har laget oppsett fungerer dette. Jeg har laget oppsett til min tremenning han har lyst på en gamer PC. Han har tenkt å spele RS og kanskje litt mer "utfordrene" spill. Budsjett ca. 15-16.000. Endret 25. september 2008 av Matseng Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Nå får jeg ikke til å åpne handlevognen av en eller annen merkelig grunn, men hva skal han med 15000kr's pc for å spille RS? Det kan lett spilles på ultra portabel til 2500kr. Litt mer utfordrende spill kan være mye, alt fra cs 1.6 (som krever VELDIG lite) og crysis, som man nærmest trenger en eller annen form for superpc for å spille. Det er viktig å definere behovet EDIT: Du må velge å dele handlevognen, og så må du fikse linken. Endret 25. september 2008 av Joakimd Lenke til kommentar
Matseng Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Nå får jeg ikke til å åpne handlevognen av en eller annen merkelig grunn, men hva skal han med 15000kr's pc for å spille RS? Det kan lett spilles på ultra portabel til 2500kr.Litt mer utfordrende spill kan være mye, alt fra cs 1.6 (som krever VELDIG lite) og crysis, som man nærmest trenger en eller annen form for superpc for å spille. Det er viktig å definere behovet EDIT: Du må velge å dele handlevognen, og så må du fikse linken. Takk, jeg hadde glemt å dele handlevognen og jeg fikset nettopp linken. Lenke til kommentar
Matseng Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Nå får jeg ikke til å åpne handlevognen av en eller annen merkelig grunn, men hva skal han med 15000kr's pc for å spille RS? Det kan lett spilles på ultra portabel til 2500kr.Litt mer utfordrende spill kan være mye, alt fra cs 1.6 (som krever VELDIG lite) og crysis, som man nærmest trenger en eller annen form for superpc for å spille. Det er viktig å definere behovet EDIT: Du må velge å dele handlevognen, og så må du fikse linken. Takk, jeg hadde glemt å dele handlevognen og jeg fikset nettopp linken. Kan noen være så snille å svare? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Du sier han vil bruke 15 tusen, og viser oss et oppsett til 7000? Jaja. Det er en del endringer jeg ville gjort. AMD Athlon 64 X2 4600+ sokkel AM2 -> Intel Core 2 Duo E8500 Antec Three Hundred -> Bra kabinett Asus M2N-E -> Asus P5Q Pro LiteOn DH-4O1S 1 -> Trenger han BD-leser? Hvis ikke duger de billigste DVD-brennerne (pass på S-ata) MSI Radeon HD 4870 -> Bra skjermkort OCZ DDR2 PC2-6400 Vista Upgrade 4GB-Kit (2x2048MB) -> Kurant minne PC Power & Cooling Silencer 610 610W -> Bytt til Corsair eller Mist-PSU på 650W Samsung Spinpoint F1 1 TB -> Ok Western Digital Caviar SE16 500 GB S-ATA -> Ok Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Matseng Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Du sier han vil bruke 15 tusen, og viser oss et oppsett til 7000? Jaja. Det er en del endringer jeg ville gjort. AMD Athlon 64 X2 4600+ sokkel AM2 -> Intel Core 2 Duo E8500 Antec Three Hundred -> Bra kabinett Asus M2N-E -> Asus P5Q Pro LiteOn DH-4O1S 1 -> Trenger han BD-leser? Hvis ikke duger de billigste DVD-brennerne (pass på S-ata) MSI Radeon HD 4870 -> Bra skjermkort OCZ DDR2 PC2-6400 Vista Upgrade 4GB-Kit (2x2048MB) -> Kurant minne PC Power & Cooling Silencer 610 610W -> Bytt til Corsair eller Mist-PSU på 650W Samsung Spinpoint F1 1 TB -> Ok Western Digital Caviar SE16 500 GB S-ATA -> Ok Takk, jeg skal få fikset det. Du sier han vil bruke 15 tusen, og viser oss et oppsett til 7000? Jaja. Det er en del endringer jeg ville gjort. AMD Athlon 64 X2 4600+ sokkel AM2 -> Intel Core 2 Duo E8500 Antec Three Hundred -> Bra kabinett Asus M2N-E -> Asus P5Q Pro LiteOn DH-4O1S 1 -> Trenger han BD-leser? Hvis ikke duger de billigste DVD-brennerne (pass på S-ata) MSI Radeon HD 4870 -> Bra skjermkort OCZ DDR2 PC2-6400 Vista Upgrade 4GB-Kit (2x2048MB) -> Kurant minne PC Power & Cooling Silencer 610 610W -> Bytt til Corsair eller Mist-PSU på 650W Samsung Spinpoint F1 1 TB -> Ok Western Digital Caviar SE16 500 GB S-ATA -> Ok Takk, jeg skal se hva jeg kan gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå