Zitrix Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Hei alle sammen, Vell nå har jeg kjøpt meg ny pc eller ett par ny deler til pcen minn. Nå er det lengesiden jeg var skikkelig intrisert i pc, og jeg skal inrømme at jeg har falt litt av lasset. Når det gjelder hva som er bra og dårlig. Det jeg lurer på er om dette oppsette som jeg nettop har kjøpt holder mål mot hvarandre og om det generelt er et bra oppsett. ( De nye delene mine ser du under! ) Cooler Master Stacker 831 Sort, 2x12cm Asus P5Q PRO, P45, Socket-775, DDR2, Intel Core? 2 Quad Q9550 2.83GHz Socket NorthQ 3580 Water Cooling Kit, Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2, 4096MB HIS Radeon HD 4870X2 2GB GDDR5, 2 x Seagate Barracuda 7200.11 500GB, 1 x Raptor 150 g Endret 25. september 2008 av zitrix2 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå