BrokenTomato Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hei! Jeg har akkurat oppgradert min pc ifra win2k til win xp! Da xp var ferdig og installere, (vel nesten) og skulle restarte, kommer det opp en blå skjerm hvor dette står: "Det er oppdaget et problem, og windows er avsluttet for og hindre skade på datamaskinen. Hvis det er første gang du ser denne stoppfeilmeldingen, starter du datamaskinen på nytt. Hvis feilmeldingen vises på nytt gjør du følgende: Utfør virussjekk på datamaskinen. Fjern alle nylig installerte harddiskstasjoner eller drivere for hardisk stasjoner. Kontroller at hardiskstasjonen er riktig konfigurert og avsluttet. Kjør CHKDSK /F for å se etter skader på harddiskstasjonen, og start datamaskinen på nytt. Teknisk informasjon: ** STOP: 0x0000007B (0xF894D640, 9xc00000034, 0x00000000, 0x00000000) HJELP! kan jeg si.. Noen som har tips? og hvordan jeg kan gjøre ditt og datt.. Takker Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 har du prøvd å formater og instalere på nytt ?? Skjer det hver gang du instalerer ?? Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Har ikke lyst til og formatere, håper det er en vei utenom.. selv om det er c: disken og jeg egentlig ikke har noe der, har jeg f.eks. en hjemmeside liggende der.. (kan jo hente den fra serveren.. ?) pluss at det er noe drit og installere alle programmer på nytt.. Jeg har installert på nytt en gang.. kom ingen vei med det.. akkurat det samme.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 hmm.. du kan reparere windowsen.. riktnok må alle programmer osv legges inn på nytt da.. men du mister vertfall ingenting.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå