DementedAlbino Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Vil jeg være bedre sikret med å bruke pcanywere eller annen type fjernstyrings program? VNC er jo så enkelt i bruk, og ønsker å ha noe like enkelt videre, men sikkerheten kommer selvsagt først. Var ikke helt lett å skjønne det innlegget ditt over..hehe Hva med å bruke windows sitt innebygde fjernstyringsprogram? Er dette noe som lar meg slippe unna disse problemene? Endret 1. oktober 2008 av svortevik Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Jeg synes logmein er bra. Når dem kommer inn seg inn ved og bruke vnc. Defor fjerner du den helt. Skal du bruke vnc alltid nyeste versjon for da er sikkerhetshull tettet. Endret 1. oktober 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Vet du noe om sikkerhet i remote desktop som alt ligger i windows? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Er vel grei sikkerhet på windows sin remote desktop. Den knoter jeg overhode ikke med når du har gratis program som logmein som fungerer så bra. Det er alltid en liten risko ved og bruke sånne prorgam. Men den er ikke stor. Du hadde jo mange og det viste at real vns var syndern. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Fornøyd nå så lenge jeg vet hva som var problemet, bare håpe det roer seg ned litt nå..hehe Ett problem til. Så snart jeg søker på google etter ting nå får jeg opp en side som jeg må taste inn en kode for å få lov til å fullføre søket mitt. Mulig å bli kvitt denne advarselen? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Fornøyd nå så lenge jeg vet hva som var problemet, bare håpe det roer seg ned litt nå..hehe Ett problem til. Så snart jeg søker på google etter ting nå får jeg opp en side som jeg må taste inn en kode for å få lov til å fullføre søket mitt. Mulig å bli kvitt denne advarselen? instaler nyeste versjon av firefox Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Problemet med google ble borte etter et døgn ca, og hadde ikke noe med firefog å gjøre da det kom i andre nettlesere også. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Problemet med google ble borte etter et døgn ca, og hadde ikke noe med firefog å gjøre da det kom i andre nettlesere også. ok, men det er nye funksjoner i firefox, osv. men det er opp til deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå