Leo_ Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Holder på å montere vannkjøling på fruens maskin, men er i beit for skruer. Grafikkortet har ei heldekkende blokk som skal settes fast med 2 stk M3 skruer og 3 skruer som er enda mindre. Biltema osv har ikke mindre enn M3, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i skruer mindre enn M3? Gjerne her i Trondheim Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Holder på å montere vannkjøling på fruens maskin, men er i beit for skruer. Grafikkortet har ei heldekkende blokk som skal settes fast med 2 stk M3 skruer og 3 skruer som er enda mindre. Biltema osv har ikke mindre enn M3, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i skruer mindre enn M3? Gjerne her i Trondheim det vet jeg sannlig ikke ,skjekk på jobben ,, clas ohlson har bare m3, m2 har gått ut Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hvis det finnest en butikk som selger fjernstyrte modellbiler (tamiya, kyosho, team losi, osv) så kan du høre med dem. Ellers så burde jo et eller annet industri utsalg kunne skaffe det. Vet vi fikk tak i M2 skruer på Skruehuset i Stavanger/Sandnes. Lenke til kommentar
stianj Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Elfa har M2 skruver... Men de er jo ikke i Trondheim. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Skal ut å tråle etter RC-sjapper i dag, godt tips. Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Eller ta en tur til en lokal Elkjøp sjappe og rot litt i returen. Finner sikkert en laptop eller to der, de har gjerne sånne små skruer, enten som holder hele skjiten sammen, eller inni. Var i hvert fall tipset jeg fikk når jeg leita etter små skruer, prøvde Computer city, Panduro hobby, Jernica, Biltema, Clas Ohlson, Elkjøp og Lefdal. No luck indeed Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Fikk tak i skruer hos Datakjeden i Trondheim sentrum. Av en hel kaffekopp med skruer, var det 4 stk av de jeg trengte. Fikk dem gratis sammen med en kopp kaffe Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Datakjeden har slik jeg synes det, alltid god service:) Ble noen ekstra poeng til datakjeden der ja:) Endret 29. september 2008 av knutern88 Lenke til kommentar
Msandvik Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Fikk tak i skruer hos Datakjeden i Trondheim sentrum. Av en hel kaffekopp med skruer, var det 4 stk av de jeg trengte. Fikk dem gratis sammen med en kopp kaffe Ikke fra samme kopp håper jeg? Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hva med Albert Olsen i fossegrenda? Lenke til kommentar
vinylbruker Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hei. Jeg har M2.5 skruer på lager i div lengder i messing, rustfritt og alu. Venter inn skruer fra M1 og opp til M3 i messing, rustfritt, alu og plast, skiver og muttrer vil også bli lagervare. Tre skruer fra 1,6mm og opp til 3mm i rustfritt, messing, galvanisert og forkrommet skaffes på forespørrsel. Mvh Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå