Gå til innhold

AVG anti-spyware 7.5.143 Plus

Anbefalte innlegg

Som det går av overskriften har jeg dette program med lisens frem til 17.11.08

Men dette programmet har ikke oppdatert seg siden 20.09.08!

Det lar seg heller ikke oppdatere manuellt.

Har jeg betalt for noe jeg ikke får, dvs ett program som fungerer lisensperioden ut?

Ikke si at jeg må oppdatere til AVG 8 free, dette har jeg i Mai og Juni vært i gjennom og AVG 8 kunne rett og slett ikke lage en registreringsnøkkel i min maskin, derfor på hue ut med AVG 7.5 antivirus og inn med kjøpeprogram av Avira.

Men jeg mente å bruke AVG anti-spy frem til min lisensperiode var over, nå ser dettte så forskjellig ut.

Er det vanlig at lisens perioder blir brutt av vareleverandør slik som dette tyder på, eventuellt de skaffer erstatningsprogrammer som funker?

Har sendt email til teknisk support AVG om dette, men liker det ikke i det hele tatt.

Endret av ulfjoh01
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
AVG Antispyware er blitt fjernet som et eget program.. Så ja, Grisoft kan tydligvis bryte lisensperioden.

Avg Antispyware eksisterer i beste velgående, men nye virusdefs kommer bare fram til nyttår etter hva Grisoft har sagt.

Jeg har gratisversjonen og den oppdaterte jeg senest med nye defs i dag den 25.9.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Avg AntiSpyware vil bli oppdatert fram til nyttår, som nevnt over. De vil bare komme med definisjonoppdateringer, ikke programoppdateringer. Etter nyttår er AVG AS historie. :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Mitt har ikke blitt oppdatert siden den 20.09.08, og jeg får ikke oppdatere manuelt heller.

Skjønner at de over tid kommer med ny programvare, andre løsninger etc, men syns de burde gi brukere det de har betalt for.

Jeg betalte for det program jeg lastet ned og funket på min maskin i kjøpstidspunktet, som forbruker mener jeg intet mindre er å forlange ut lisensperioden, uansett hvilke nyvinninger de kommer med.

Heldigvis kjøpte jeg ikke dette programmet for ytterligere 1 eller 2 år, irritasjonen ville vært tilsvarende høyere.

Programmet var sikkert godt, men vareleverandør AVG kan ikke anbefales.

Vil se om jeg får svar fra support hos AVG, hvis ikke avventer jeg en tid, hvis ikke oppdateringer dukker opp sletter jeg helle smørja og laster ned programvaren til ett konkurrerende firma.

Dette gjorde jeg da AVG 7.5 antivirus gikk ut, versjon 8.0 lot seg aldri innstallere hos meg, programmet greide ikke å opprette en registreringsnøkkel uansett hvilke "tilstander" jeg daterte min maskin til.

Ett ræva program vare er det blitt - AVG og intet mindre.

Endret av ulfjoh01
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...