SebRamsland Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Fra kampen mellom Molde - LSK, da Eurostand-aksjonen var tilstede. EXIF: 10mm 1/500 F/8.0 ISO 400 EXIF: 70mm 1/1250 F/3.5 ISO 400 EXIF: 20mm 1/200 F/6.3 ISO 400 Har ruget på disse en god stund nå, redigert litt fram og tilbake, men er sånn delvis fornøyd med resultatet. Noen tanker? Lenke til kommentar
kaaholm Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hehe! Dette var bilder med liv og ikke minst engasjement hos de avbildede. Passlig rufsete i stilen også. Gir meg en ganske god følelse av å være der. Nummer én er staslig med konfettien, men fyren med hendene i lommene burde få sesongkortet inndratt. Her skal vi ha lidenskap! Kanskje litt glissent bakover i rekkene? Nummer to er herlig! Skikkelig glød og trailerbart og full pakke. Knyttneven i luften, hånden i skjorten og en malplassert ræv gir nesten inntrykk av opptøyer. Skikkelig tribuneliv! Nummer tre preges litt for mye av den tomme andre etagen. Tankene havner trygt tilbake i bunnen av norsk tippeliga med slunkne tribuner og gårvær... Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Likte spesielt godt det første som en fotballfan med hjertet for Molde, men skal selv da kommentere:P . Men likte som sagt det første; nydelige farger, konfettien var ikke forstyrrende, men fin. Ja, et fint og bra bilde! Lenke til kommentar
Carny Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg bryr meg heldigvis ikke om fotball så jeg stiller meg kansje litt mer nøytral i forhold til laget det gjelder. Det første bildet ble utrolig bra. Er litt usikker på vinkelen. De andre ble litt for tilfeldige, men likevel bra. Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Definnitivt bilde #1, et virkelig festbilde med masse herlige glade folk og all den gule konfettien som kan fremskapes og gjenngis med flott stemning. Nesten så jeg drar ned å melder meg inn /L Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Herlige bilder av et herligt lag.. Savner kampene på Åråsen jeg.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Fæle lag, men skikkelig godt beskrivende bilder. Jeg liker dem godt, bare øynene kan slutte å blø etter alt det gule (og litt blå). Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Herlige actionbilder som lyser engasjement! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå