michael691 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg går på VG1. Og lurer på om det er mulig. Skal besøke faren min. Og det finnes ingen billige billetter til dit jeg skal. Men fant en til 1600. Men det går fra neste fredag til lørdag etter der. (fra 3. til 10. oktober.) Går det ann å reise uten å få fravær? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Nei det går ikke. Dersom du får en skade etc. som gjør at du blir sengeliggende i en stund, kan rektor stryke opptil 2 uker fravær, men jeg tviler på at dette gjelder ved ferie. Det er ikke lenge til høstferien, da kan du vel ta deg en tur? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Det er ikke lenge til høstferien, da kan du vel ta deg en tur? Nei du skjønner. Han bor i Spania, og nå er billettene opp til 10 tusen kr osv. Det er ingen rimelige som går i ferien Faen ass Endret 25. september 2008 av Arild_Banankake Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Du kan se deg litt rundt på restplasser.no. Kanskje du finner noe Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Herregud, bare få fravær. Det er ikke noe ille å ha 5 dager fravar på kortet. Om du ikke skal ta høyere utdannelse og trenger å vise det til arbeidsgiver, trenger du bare dokumentasjon. Endret 25. september 2008 av Camlon Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Neeh. Har ikke noe å si nå. Flybillettene er for dyre nå uansett :/ får vente til i midten/slutten av okt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå