Wubble Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Hei. Jeg har nettopp skiftet dyse på scooteren min (Speedfight 2), men den nekter å starte. Jeg skiftet fra en 56 til 92. Har prøvd både å elstarte, og kickstartet nå i 15 minutt, men den nekter bare. Noen som vet hva som er gale? Har sjekket alt jeg kan tenke meg det kan være.. edit: Ok, fikk start på den nå, men det varer ikke veldig lenge. Starter i ca 2 sekund, så slår den seg av igjen, med mindre jeg gir gass. Da kan den stå på en stund, men det kommer veldig mye røyk ut av den, og dekket går såvidt rundt når den ikke tar på bakken. Endret 25. september 2008 av Vycan Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 enda en edit: Kommer nå på at jeg sikkert må sette på nytt eksosanlegg for at den skal kunne gå. Lenke til kommentar
Lernes Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Vil tro at du gikk litt for mye opp på størrelse. Motoren får for mye bensin og dør da ut! Prøv med noe midt imellom om du skal kjøre med orginalt eksosanlegg iallefall! Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Skal ikke kjøre med det orginale. Setter på det nye nå, satser på at det funker da Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Så var det reglene og trimming da. Denne stenges da det er snakk om modifiseringer på en moped som gjør den ulovlig å kjøre. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg