krimol Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hei jeg lurer på om jeg kan installere home server på samme maskin som jeg har xp, bare på en anna harddisk. Har bare tenkt å sjekke hvordan homeserver fungerer og om det er noe for meg, har fått tak i 120dagers prøveversion;) Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Å innstallere eint anna operativsystem på ein anna disk er ikkje noko problem, og home server vil gjere slik at du kan velge om du vil starte opp XPen eller Home Server. Om du tenkte å ha begge systemene kjørande samtidig så må du gjere ein del ekstra blant anna innstallere WM-ware for å kjøre Home Server på ei virtuell wm-maskin, dette er litt meir avansert, men det gir deg muligheiten til å kjøre begge systemene samtidig. Altså at du kan logge deg på Homeserver frå XPen. Lenke til kommentar
krimol Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Å innstallere eint anna operativsystem på ein anna disk er ikkje noko problem, og home server vil gjere slik at du kan velge om du vil starte opp XPen eller Home Server. Om du tenkte å ha begge systemene kjørande samtidig så må du gjere ein del ekstra blant anna innstallere WM-ware for å kjøre Home Server på ei virtuell wm-maskin, dette er litt meir avansert, men det gir deg muligheiten til å kjøre begge systemene samtidig. Altså at du kan logge deg på Homeserver frå XPen. tusen takk for svaret!;D Da installerer jeg home server i første omgang:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå