The~Raven Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 hva mener du med: ikke noen fin instilling? Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 hva mener du med: ikke noen fin instilling? Kanskje at de ikke har anmeldt. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Fikk vite idag at skolen og politiet hadde snakka med han som truer meg så jeg skal få vite mer idag. Endelig Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Fikk vite idag at skolen og politiet hadde snakka med han som truer meg så jeg skal få vite mer idag. Endelig Kickass. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Skolen kontaktet Onkel politi og faren hans, han fikk drit mye kjeft og slikt. Det fortjente han! Lenke til kommentar
safags Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 haha keep us updated! Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Skolen kontaktet Onkel politi og faren hans, han fikk drit mye kjeft og slikt. Det fortjente han! Flott! Hold oss oppdatert om hvordan det går... Endret 19. oktober 2008 av SondreOverby Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Endelig skjer det noe positivt! Det finnes håp! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg syns du burde være bror og gå til de jævlene og true dem, vær skikkelig alvorlig. Ikke bank dem såklart men hvis du truer dem kommer de sikkert til å skjerpe seg. Rakk ikke å lese gjennom hele tråden. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvor gamle er de som mobber? (leste ikke igjennom tråden) Hadde de vært 13-14-15 og mobbet lillebroren min hvis jeg hadde hatt en, så hadde jeg blitt med han på skolen, funnet dem, banka dem. Broren min sa alltid til meg, "er det noen som kødder med deg, så sier du ifra til meg så skal jeg faenma vise dem!" Jeg har vært mobbeoffer selv, og jeg skal si at broren min hjalp meg mye! Du burde kanskje snakke til dem, og si at de skal holde seg unna hvis ikke banker du dem, sier du. Mer kan de ikke gjøre, enn og enten drite seg ut eller gjøre noe riktig. Vet det kanskje høres sykt ut, men det er nesten sånn man fikser problemene med unger som mobber andre! De takler ikke å bli snakka til, men litt fysisk vold så kommer det nok skal dere se hehe Kim. Lenke til kommentar
safags Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvor gamle er de som mobber? (leste ikke igjennom tråden) Hadde de vært 13-14-15 og mobbet lillebroren min hvis jeg hadde hatt en, så hadde jeg blitt med han på skolen, funnet dem, banka dem. Broren min sa alltid til meg, "er det noen som kødder med deg, så sier du ifra til meg så skal jeg faenma vise dem!" Jeg har vært mobbeoffer selv, og jeg skal si at broren min hjalp meg mye! Du burde kanskje snakke til dem, og si at de skal holde seg unna hvis ikke banker du dem, sier du. Mer kan de ikke gjøre, enn og enten drite seg ut eller gjøre noe riktig. Vet det kanskje høres sykt ut, men det er nesten sånn man fikser problemene med unger som mobber andre! De takler ikke å bli snakka til, men litt fysisk vold så kommer det nok skal dere se hehe Kim. I second that! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ett innlegg som oppfordret til å bryte norsk lov er fjernet fra tråden. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Equanox Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Broren min ble også utsatt for mobbing tidligere. Dette endte med at jeg viste muskler til mobberen, og passet på at det som skjedde ble mellom meg og han. Mobbingen stoppet. oppfordrer ikke til noe her Lenke til kommentar
Gjest Guest_helen_* Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 ta gutten ut av skolen,og forlang at lærerne kommer hjem til dere.Kan ikke skolen få stoppet mobbingen,er dette den beste løsningen.Ungen risikerer både liv og helse når han går til skolen.At det blir færre resurser og dårligere undervisning til mobberne,kan de bare takkeseg selv for.Skolen bør først og fremst bruke ressurser på offeret. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Du kan jo stikke innom tvillingene og si hei en gang når de er på vei hjemme fra skolen, og vise dem hva som vil skje om de plager brordin igjen :b Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Skolen er pliktig til å gjøre noe med det. Hvis det ikke hjelper å prate med foreldrene til mobberne, og skolen ikke gjør noe, bytt skole. Jeg fikk byttet skole pga mobbing og det hjalp. Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt meg en liten prat med de som banket broren din, slik at de hadde blitt forferdelig redd og aldri hadde gjort noe slik igjen! Lenke til kommentar
Crex Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Vet ikke hvor jeg skal poste det her, men moderatorene får heller flytte den hvis det er feil. Ja, nå har jeg et problem, eller det vil si at broren min har et. I klassen hans(6.klasse) så er det en stor mobbekultur, og mange får rett som det er juling. Idag var det broren min sin tur. Skal forklare litt nærmere: Broren min kom hjem fra skolen her om dagen hjulbent og med blått øye. Han hadde blitt slått av et tvillingpar, som i følge ham var uprovosert. De hadde kastet et objekt i øyet på ham og kneet ham i skrittet. Han er nå livredd for at det her skal skje igjen. Skolen gjør ingenting med det, utenatt den vanlige talen i klasserommet hvor de sier at mobbing er stygt og man skal vende det andre kinnet til. Disse tvillingene, og noen andre, har mobba og sloss siden de begynte på skolen i 1.klasse, men det er ikke mye hjelp en får fra skolen. Jeg foreslo for mine foreldre at de måtte gå til foreldra deres med en saken. Problemet er at den ene ikke tørr og den andre mener at det ikke er vits fordi foreldrene til disse tvillingene er "sosialklienter". Jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur ned og si ifra selv, men får nok ikke mye respekt fordi jeg er såpass ung(18 år). Hva hadde dere gjort? Hvilke andre instanser kan vi kontakte for å få slutt på trakkaseringen som skjer? jeg hadde gått ned å tatt en skikkelig fysisk prat med de tvillingene jeg er 16 og broren blit har nettop startet på skolen... je vet i hvertfall hva jeg vil gjøre hvis noe slikt skjer med han Lenke til kommentar
Crex Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Vet ikke hvor jeg skal poste det her, men moderatorene får heller flytte den hvis det er feil. Ja, nå har jeg et problem, eller det vil si at broren min har et. I klassen hans(6.klasse) så er det en stor mobbekultur, og mange får rett som det er juling. Idag var det broren min sin tur. Skal forklare litt nærmere: Broren min kom hjem fra skolen her om dagen hjulbent og med blått øye. Han hadde blitt slått av et tvillingpar, som i følge ham var uprovosert. De hadde kastet et objekt i øyet på ham og kneet ham i skrittet. Han er nå livredd for at det her skal skje igjen. Skolen gjør ingenting med det, utenatt den vanlige talen i klasserommet hvor de sier at mobbing er stygt og man skal vende det andre kinnet til. Disse tvillingene, og noen andre, har mobba og sloss siden de begynte på skolen i 1.klasse, men det er ikke mye hjelp en får fra skolen. Jeg foreslo for mine foreldre at de måtte gå til foreldra deres med en saken. Problemet er at den ene ikke tørr og den andre mener at det ikke er vits fordi foreldrene til disse tvillingene er "sosialklienter". Jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur ned og si ifra selv, men får nok ikke mye respekt fordi jeg er såpass ung(18 år). Hva hadde dere gjort? Hvilke andre instanser kan vi kontakte for å få slutt på trakkaseringen som skjer? je gville snakket med tvillingene jeg .. ta problemet ved roten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå