Speik Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Etter å ha sett gjennom hele listen vil jeg si at Empire 500 kommer til å være mitt nye "one to watch" pool. Jesse James helt nede på 396. plass er dog utilgivelig, spesielt med alle de middelmådige filmene som er plassert høyere. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg må nesten anbefale å se alle filmene på Empire sin liste før man angriper TSPDT-listen. Blir mer fornuftig sånn. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Star Wars 1, 2 og 3!? Huff... Denne lista var ikke mye og skryte av. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 "300" over Spirited Away (337 - 339). Hva? Mye rare greier her, men også mye spennende som jeg har lyst å ta fatt på. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Splittet ut TSPDT-diskusjonen til denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1017671&st=0 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Mye rare plasseringer men overall en grei liste. Har sett 220 (44%) av 500, helt greit. Fortsatt en god del igjen å se, men jeg regner med jeg har eller kan låne av kamerater nærmere 50-60 av disse filmene her, så det er egentlig bare viljen det står på. (er ikke alltid jeg har lyst å se film eller har tid) Men kommer nok til å ta med en haug med film opp på FHS'en og da blir det nok muligheter for å se litt av hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå