HeleneT Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hei! Jeg har et Canon Ixuz 750 (digitalt) kamera som jeg har hatt stor glede og nytte av! Da jeg i går skulle overføre bildene fra kameraet til pc'n hørte jeg kun tilkoblingslyden uten at det ble etablert kontakt med PC'n. I dag uteble både lyd og kontakt. Jeg bruker ZoomBrowser EX som fulgte med kamaraet. I og med at det ikke er kontakt får jeg selvsagt ikke valget om overføring av bildene. Jeg har i senere tid lastet ned Registry Mechanic. Kan det ha noe å si? Har forsøkt å bruke "Restore" funksjonen i tilfelle programmet har fjernet noe viktig. Har i dag fått sjekket ledningen som kobler kameraet og USB sammen. Den er i orden. Noen som har tips å komme med?? På forhånd TAKK! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg har i mange år (10 tror jeg) brukt Zoombrowser både til Ixuser og EOS 400D, jeg husker i begynnelsen at det var noe kluss, at den ikke fungerte, og den eneste måten jeg fikk ordnet det på, var å legge inn programvaren på nytt. RandiA Lenke til kommentar
HeleneT Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Jeg har i mange år (10 tror jeg) brukt Zoombrowser både til Ixuser og EOS 400D, jeg husker i begynnelsen at det var noe kluss, at den ikke fungerte, og den eneste måten jeg fikk ordnet det på, var å legge inn programvaren på nytt.RandiA Takk for svar! Skal forsøke det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå