Joachim_F Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Et av tidenes herligste strategispill har endelig fått en verdig oppfølger. Les mer Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kommer i butikken i morgen gjør det ikke? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kommer det på Steam? Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Dette spillet skal kjøpes. Så enkelt er det. Jeg forsto aldri hvorfor ikke Colonization fikk en oppfølger men de tok heldigvis til vettet til slutt Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hehe. Spurte på Spaceworld i sommer om CivIV bare hadde en utvidelsespakke (Beyond the Sword). Da sa fyren at Civilization kom til høsten, så om jeg ville ha den komplette Civ-opplevelsen måtte jeg komme og kjøpe det da. Har spilt originalversjonen av Colonization, og det er definitivt et godt strategispill. Det var sykt plagsomt at England satte opp skattene på alt hele tia. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kommer det på Steam? Pff, Steam har mistet all troverdighet etter de ha solgt spill med Securom og DRM. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kommer det på Steam? Pff, Steam har mistet all troverdighet etter de ha solgt spill med Securom og DRM. Jeg kan ikke erindre å ha spurt om det du svarte på der. Jeg spurte et meget enkelt spørsmål som ikke kan misforstås, likevel blir jeg servert en personlig mening jeg overhodet ikke bryr meg om. Jeg spør igjen, kommer det på Steam? Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg kan ikke erindre å ha spurt om det du svarte på der. Jeg spurte et meget enkelt spørsmål som ikke kan misforstås, likevel blir jeg servert en personlig mening jeg overhodet ikke bryr meg om. Jeg spør igjen, kommer det på Steam? Svaret er ja. Les mer her. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg kan ikke erindre å ha spurt om det du svarte på der. Jeg spurte et meget enkelt spørsmål som ikke kan misforstås, likevel blir jeg servert en personlig mening jeg overhodet ikke bryr meg om. Jeg spør igjen, kommer det på Steam? Svaret er ja. Les mer her. Takk skal du ha Jeg fant nemlig ingenting på Steam-forumene da jeg lette der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 DEtte skal prøves. Og er det noe i nærheten av originalen så skal det kjøpes. Spiller faktisk originalen rett som det er. Et spill jeg aldri går lei av. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 spillet er helt konge, og ja det er så nærme originalen en kan komme i 2008! Lenke til kommentar
goggys Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Må man ha Civ IV for å spille dette spillet?? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Som det står i anmeldelsen, trenger du ikke Civilization IV for å spille dette. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Finnes det en nedlastbar demo til spillet? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 DEtte skal prøves. Og er det noe i nærheten av originalen så skal det kjøpes. Spiller faktisk originalen rett som det er. Et spill jeg aldri går lei av. Det samme gjør jeg. Spillet er til enhver tid installert på en av laptopene Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Dette skal kjøpes, men hadde nok heller ønsket meg en oppfølger til Alpha Centauri. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ahh, endelig. Gleder meg til det kommer på steam i morgen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Dette må jeg bare ha. Kommer det på Steam siden de har alle andre CIV pakker? EDIT: Ser det allerede er tilgjengelig i "piratverdenen", det er trist. Jeg skal selvf. kjøpe spillet! Endret 25. september 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hmm. Har bestillt hos gamezone.no, men det ser ut til at det er utsatt til 03.10.08 ? Blir vel steamversjonen då. Sjølv om eg likar best hardcopy. Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Får man ikke kjøpt over steam før i mårra? Ingen preload eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg