hkg Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Har nettopp kjøpt meg t68i og sliter med å få e-post og mms til å fungere. Jeg får sjekket (lest) e-post, men ikke sent. Brukte oppsett på opheim.com og har Telenor e-post (online) og netcom abonnement. MMS fungerer ikke i det hele tatt; får ikke sendt eller mottatt. Har prøvd oppsettet på opheim.com og fått tilsendt innstillinger fra netcom, men ingenting fungerer. Har som sagt telenor e-post og netcom abonnement. Jeg tegnet abonnementet for et par år siden og har ikke skiftet sim-kort siden den gang. Kan dette ha noe å si? Tenkte kanskje at gamle sim-kort ikke har støtte for nye funksjoner... Noen tips? /edit: Fikk fiksa e-posten. MMS'en er fortsatt ugrei.. Lenke til kommentar
Morten59 Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Sjekk hvilken sw du har. Den siste R07 etter eller annet. Hvis du har eldre sw bør du legge inn ny oppdatering. Denne skal fikse litt bugs vedr. MMS,GPRS,MAIL osv. osv. Oppdatering gjøres gratis hos et autorisert verksted, men husk å gi beskjed hva problemet er. Når du nevner sim-kort kan dette også være et problem. Kanskje ikke dumt å få deg et nytt sim-kort. Lenke til kommentar
hkg Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Har R6 ser det ut som... Har sendt mail til netcom ang. sim-kort. Autoriserte verksted finner man på ericsson.no? Lenke til kommentar
Morten59 Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Ring 67250000, og spør etter mobilsupport. Da kommer man i kontakt med en person som kan fortelle deg hvor nærmeste verksted er. Kanskje vedkommende også kan hjelpe deg med ditt MMS problem. Når det gjelder sim-kort, kan ikke du få dette hos en lokal forhandler??? Når det gjelder telenor er dette ikke noe problem, man får nytt simkort umiddelbart hos en telenorforhandler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå