Dzeko Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Og ja, jeg har prøvd å trykke detect knappen. Jeg kjøpte den brukt, og har tro på at selgeren ikke sendte meg ødelagt gitar. Det som skjer er at Xbox knappen på gitaren bare blinker.Har det noe med batteriene å gjøre? Jeg bruker first-price lol, men funker fett med vanlige kontroller. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Tror ikke det har noe med batteriene å gjøre. Hvordan blinker det? Alle fire på en gang? Eller går det på en måte i sirkler( i mangel på bedre ordvalg)? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 No worries, godt forklart:D Alle fire blinker samtidig. De gjør det selv om jeg trykker på detectknappen på konsollen(men på konsollen går de i sirkler hvis jeg gjør det) Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Nå husker jeg ikke hele prosessen med å koble til kontroll i hodet Men slå av og prøv igjen. Selvom du sikkert har prøvd dette. hehe Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Det kan ta opp til ti ganger før de syncer. Bare trykk på detect knappen på xboxen og gitaren samtidig, fortsett kontinuerlig til de syncer. EDIT: etter de har synca så skal du ikke måtte gjøre det sånn igjen. Endret 25. september 2008 av Ascorius Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Ok takker for svar, skal prøve. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Omg jeg er så noob. Da jeg leste posten til Ascorious tenkte jeg " ooh, er det en synknapp på gitaren!" Etter litt leting fant jeg den...jeg er så noob Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Bra det ordnet seg! Frustrende når slikt skjer, men desto morsommere når svaret var rett foran nesa di hele tiden Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Jaja, håper bare ikke noen administratorer bader på meg. Takker for all hjelp:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå