Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[LØST] Error loading operating system når jeg skrur på PCen. Kom borti reset knappen menst jeg formaterte.. :/

Anbefalte innlegg

Hei, nå er jeg ikke så veldig blid må jeg si, jeg greide faktisk og trykke på reset knappen menst jeg holdt på og formatere PC'en og nå når jeg starter den opp så kommer det bare Error loading operating system.

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Løste det selv på ett eller annet vis, litt usikker på hva jeg gjorde men det funker nå iallefall =D

Endret av Raytee
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Til alle andre som trenger svaret, og ikke får fikset det ved hjelp av utenomjordisk magi (slik som denne karen):

Jeg har fått samme melding to ganger. Og til meg så måtte jeg bare sette inn OS installasjons CD'n min for å først komme inn i windows. Deretter for å fjerne error'en, kan du laste ned evt. .NET framework 3.5

Eller prøve å formatere (prøv å last ned ny framework først du)

Lenke til kommentar

Bare en liten tanke ...

Dersom du formaterer disken din, så sletter du alt, også operativsystemet (dersom det er systemdisken du formaterer).

Så dersom du trykker reset før formatering, og eventuell reinstallering (som er noe annet) er ferdig,

vil du bli naturligvis bli stående med en halvtom/tom harddisk uten operativsystem.

Dette har ikke noe med .NET framework å gjøre :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...