wander Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg er veldig, veldig grønn på dette her, og håper det er noen kloke hoder som vil hjelpe meg med spm om hovedkortet mitt. Jeg har oppgdatert driver til skjermkort i dag, men jeg lurer på om jeg også bør/kan oppdatere driver til skjermkort? Jeg har en Dell Dimension 8400 - kjøpt i 2004 eller noe sånt... Da jeg ser på enhetsbehandling så står det bare skjermkort - og under egenskaper der står det ACPI\PNP0C01\1 på det første og ACPI\PNP0C01\B på det andre. Og så leter jeg litt rundt på nettet, men jeg skjønner jo ingenting av de resultatene jeg får opp. Og ikke vet jeg om jeg trenger å oppdatere. Noen som kan opplyse meg litt? Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 http://support.euro.dell.com/support/topic...nki=0&s=dhs Skriv inn service tagen din der, så får du opp hvilket skjermkort du har. Lenke til kommentar
wander Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Tusen takk - det var mye enklere enn google akkurat nå, ja edit: Men, jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønte hva som var hovedkortet på denne. Kan det være dette? FP/MG - EURO - 19IN (1905FP HAS TCO99) U (googlet den der nå, og fikk opp kun ett resultat, så ut som det var på russisk) Hvordan finner jeg ut om jeg kan oppdatere? Endret 25. september 2008 av wander Lenke til kommentar
Zink Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ser ut som fp-utgaven av skjermen Dell 1905FP altså ikke skjermkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå