Kristian. Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Bestilte Online ADSL Turbo, fra Telenor, fikk et bred der det stod at oppkaolingsdato ville være 29.09.2008 Jeg kommer inn på online.no på epost, og Mitt Abonement.. vil dette si at linjen allerede er aktivert? En ting til: Må jeg ha splitter mellom vegg - og router, om jeg ikke skal ha fasttelefon? Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Din innlogging/mail blir generert når kundebildet ditt blir "laget/aktivert". Så nei, det betyr ikke at linjen er oppkoblet nå. Du trenger ikke å benytte splitter hvis du ikke har PSTN/ISDN tlf. Går ut ifra at du får et speedtouch modem. vegg-dsl[speetouch modem]port 1-pc/router/switch vegg-dsl[speetouch modem]port 2-pc/router/switch vegg-dsl[speetouch modem]port 3-pc/router/switch vegg-dsl[speetouch modem]port 4-pc/router/switch Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Har ST546T ja... Har makent oppsett i et annet hus, men der har jeg Tlf i tilleg.. Noe jeg ikke skal ha her.. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Da trenger du ikke å benytte splitteren, da skal kabel med RJ45 hode på den ene siden og RJ11 hode på den andre siden benyttes. Kabelen skal gå direkte fra veggen og inn på dsl i modemet. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Hei! Jeg har ikke noen spesiell DSL-Kabel, sa funker det med en vanlig Analog tlf kabel? Den har 8 punkter, og er "stor" i den ene enden , og "liten" i den andre... Funker det med denne`? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Skal fungere greit det. Det er bare de to lederne i senter som brukes. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Kom en fyr her i dag, koblet opp en "sender" i veggen, dro ned til sentralen, koblet noe der, og dro tilbake og tok ut sendere... Da ver linja aktiv! Får håpe jeg ikke får så mye problemer med Telenor Turbo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå