Datasmurfen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Hei. Kan noen finne et kalkulator script til meg som funker? Endret 26. september 2008 av Oddy26 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) til mIRC tenker du på? IRC er kun ett nettverk, mIRC er ett program som bruker IRC, ett av veldig mange. hvordan tenkte du at det skulle funke? Endret 25. september 2008 av aklla Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 (endret) til mIRC tenker du på?IRC er kun ett nettverk, mIRC er ett program som bruker IRC, ett av veldig mange. hvordan tenkte du at det skulle funke? At når dem skriver !calc 2+2 så sier eg svaret... på min bruker som heter datasmurfen. Bør/må helt funke med +-*/ Endret 26. september 2008 av Oddy26 Lenke til kommentar
sake Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 on 1:text:*:#: { if ($1 == !calc) { msg # Svaret er: $calc($2-) } } Nb, dette sjekker ingenting så hvis folk skriver !calc hei + hallo får de bare 0 til svar Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 on 1:text:*:#: { if ($1 == !calc) { msg # Svaret er: $calc($2-) } } Nb, dette sjekker ingenting så hvis folk skriver !calc hei + hallo får de bare 0 til svar Dette funker ikke. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 on *:text:*:#:if ($1 == !calc ) { /msg $chan Svaret er: $calc($2-) } har ikke testet det(er på jobb) og det er lenge siden jeg drev med mIRC, men dette skal i teorien funke greit. Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 on *:text:*:#:if ($1 == !calc ) { /msg $chan Svaret er: $calc($2-) } har ikke testet det(er på jobb) og det er lenge siden jeg drev med mIRC, men dette skal i teorien funke greit. Takk funker nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå