Luc1fer- Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Først fikk vi vite at demoen skulle komme 11.september. Da kom den ikke.. Etter dette har det blitt stille fra den kanten, så jeg lurte på om det var noen som hadde mer info om dette? Forøvrig så håper jeg Konami har lært fra i fjor, og gir oss et spill som gir tilbake litt av fotballfølelsen jeg tidligere har hatt med pes-spillene. Synes også Fifa09 demoen var et flott bidrag, så konami må virkelig komme med noe bra her.. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Håper PES kommer sterkt tilbake nå ja... håper online delen blir vesentlig forbedret! Lenke til kommentar
cas22 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Folk hadde håpet på 3 uker før lansering, altså idag, men så skjedde ikke. Det beste tipset er samme uke som lansering, det virker mest sannsynlig, ettersom flere litt større gamingsider har skrevet det. Noen snakker også om 2. oktober, men det mest troverdige virker å være samme uke som lansering. Høres dumt ut, sant? Jepp, men husk at ifjor kom demoen til PES2008 -etter- lanseringen av selve spillet (unntatt en demo som fulgte med OPSM et par uker før lansering eller noe). Lenke til kommentar
cdahl_85 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Konami har bekreftet at demoen kommer 2. oktober (altså på torsdag) http://www.winningelevenblog.com/news/pes-2009-demo-dated/ Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg kommer til å være der... og laste ned.. oooh håper dette blir bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå