Mikr89 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hei. Har netopp fått meg iphone,men får ikke til og få sangene til og vises på iphone,etter det står på itunes at sangene er overført til iphone,ser også at jeg har fått mindre plass på mobilen,så hvor blir det av sangene? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg måtte bruke en annen kabel før jeg fikk overført. Også måtte jeg la den kjøre sikkerhets greie fra itunes ferdig. Prøv å trykk oppdater også lar du den gjøre seg helt ferdig. Etter dette burde det gå greit. Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Jeg måtte bruke en annen kabel før jeg fikk overført. Også måtte jeg la den kjøre sikkerhets greie fra itunes ferdig. Prøv å trykk oppdater også lar du den gjøre seg helt ferdig. Etter dette burde det gå greit. Men jeg har fått overført sangene til iphonen min,står til og med at jeg har 200 mb mindre plass på iphonen,problemet er at jeg ikke finner sangene mine på iphone.var det ditt problem også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå