von-schnellfahrer Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kommer snart til kjøpe meg noen fitre, men ser det er to ganske så like pola-filtre som har litt forskjellig pris.... Kenko 77mm Pro1 Circular Pol koster 60 dollar, mens Hoya 77mm PRO1 DIGITAL Circular Polarizer koster 70 dollar..... Ikke stor prisforskjell, men har noen av dere peiling eller erfaring om hvilket jeg burde velge......?? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 AFAIK er Kenko == Hoya og filtrene like. Francis Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 AFAIK er Kenko == Hoya og filtrene like. Francis Dvs at jeg bør gå for den billigste, altså Kenko? Hvorfor er forresten hvstar.com mye billigere enn andre amerikanske internettbutikker? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 hvstar er Hong Kong basert, og som Francis sier så er det ett fett anton om du kjøper Kenko eller Hoya da det er samme produsent. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Okey... Regner med at det ikke er noen betenkligheter med å bestille derfra? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det er det ikke. Jeg har bestilt filtre defra ved flere anledninger uten problemer. Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå