Laland Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Et minutt igjen nå! Ingenting? wat? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) rebooting ingenting skjer? :S Endret 25. september 2008 av alliha Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) http://www.bungie.net/News/content.aspx?ty...s&cid=15574 Teasertrailer til nytt prosjekt! laster ned nuh! Endret 25. september 2008 av Laland Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jaha? Hva var meningen med den traileren? Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 hehe, hadde ikke nubbesjans til å se hva det var som var forandret, men får vel teste ut denne teaseren da...synes ikke Bungie akkurat lyktes med den liksomspennende kunngjøringen... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Halo 3 Prepare to drop Bungie Microsoft Game Studios 360 logo'n Add-on? Pre-quel? Hva tror dere? Endret 25. september 2008 av Laland Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Sååååå det er den nye map pakken som er tingen? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Skjønnte ikke så veldig mye, men det stod Halo 3 på slutten:P ps: av teaseren altså.. Endret 25. september 2008 av Lasse_H Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Halo 3 Prepare to drop Bungie Microsoft Game Studios 360 logo'n Add-on? Pre-quel? Hva tror dere? Mulig det er en prequel. Ser ut som en addon av et eller annet slag. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Halo 3: Keep It Clean høres nå ut som Bungie på sitt beste. Vi vet nå at det har med Halo 3 å gjøre, ihvertfall.. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg kan ikke skjønne annet enn at det er en prequel. En sequel ville vært rart med tanke på hvor Halo 3 sluttet. Men det kan også være en add-on som foregår parallelt med Master Chiefs storyline. Kanskje vi får stifte bekjentskap med en annen person i Halo-universet? Bah, jeg bare spekulerer. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg elsker Bungie når det gjelder å bygge forventning. De klarer altid å skape sinnsykt mye spekulasjon. Personlig så trodde jeg det hadde noe med Halo Wars å gjøre i begynnelsen av traileren, men så kom jo Halo3 opp på slutten. Nå er det bare å vente på strømmen av ideer som kommer etter at folk begynner å analysere traileren bilde for bilde. Den eneste konklusjonen jeg klarer å trekke er at vi så på overvåkningskameraer. Kanskje de inntroduserer en ny rase? Drop podsene så hverken ut som USMC eller Covenant sine. Jeg for min del har ikke noe imot mer Halo Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Skal se om jeg får med meg noen av beskjedene i rødt: >>Por favor, mantenham-se calmos<< >>(samme greiene på russisk)<< >>(samme greiene på japansk)<< >>Please remain calm<< >>Expect Delays<< >>Road Closed<< >>Yellow means yield<< >>Obey posted limits<< >>Pardon our dust<< >>Maddie, where are you?<< >>Proceed with caution<< >>Danger: Flood zone<< >>Final Notice:Bill past due<< >>Keep it clean<< Tolk det til døde den som vil. "Maddie, where are you?" vil jeg nok tro er en henvisning til forsvinningssakent til Madeleine. Ellers ser de første ut som advarsler som en konsekvens av det som slo ned i byen. Nytt prosjekt kanskje, siden de skriver "Halo 3, Prepare to Drop", som i en betydning også kan bety at Halo 3 må forbrede seg til å falle fra tronen som det største de har laget...? Men selvfølgelig, det kan også bety en parallel historie til Halo 3 eller en prequel. Endret 25. september 2008 av Zetheus Lenke til kommentar
Psycroptic Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Står også på et skilt fra det ene overvåknings kameraet City of New Mombasa. Det er byen hvor Covenant angrep jorden for første gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Det er en ny campaign-del: bilde. Men hva den handler om er uvisst. "High action and deep mystery await players in this new Halo 3 campaign experience". Endret 25. september 2008 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg tror ikke det er et nytt spill. Utifra bildet Mr 170 postet så ser det ut som en add-on til Halo3 Kampanjen Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Kommer muligens sammen med map packen da eller? slår sammen to downloads i en så vi slipper å laste ned noe ekstra stor download seinere Men som Psycroptic observerte så er det city of new mombasa, og i begynnelsen av teaseren så er jo byen helt strøken, men så etter alle drop podsa kommer så er den rasert. Jeg, som helt sikkert mange andre, gjetter en prequel. Som Star Wars så må alt ha en start Endret 25. september 2008 av Andum Lenke til kommentar
plusminus Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg tipper det er expansion pack til Halo 3. Har sjekket litt rundt på andre forum, og noen ser ut til å tro det er snakk om mer single player. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg