helvete111 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 http://gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=313#LargePicture har en sånn Hva slags strenger skal jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 har litt problemer med å se om det er stålstrenger eller ikke..hvordan strenger var det på den når du fikk den? Lenke til kommentar
Rubenius Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ser ut som nylon, og gjetter på at det er det siden de kaller den skolegitar. Nylonstrenger har jeg desverre ikke peiling på. Lenke til kommentar
helvete111 Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Ser ut som nylon, og gjetter på at det er det siden de kaller den skolegitar. Nylonstrenger har jeg desverre ikke peiling på. herregud ren gjetting her eller? ingen som kan no om gitar her? Det var 3 mørke(kobber strenger og 3 lyse på gitaren. mer vet jeg ikke. hva er forskjellen på nylon og stålstrenger? åssen ser man forskjell? Lenke til kommentar
Rubenius Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Takk for snille ord. Stålstrenger er av stål, og nylonstrenger er av nylon, og er da gjennomsiktige. Du har altså stålstrenger. Endret 25. september 2008 av Rubenius Lenke til kommentar
helvete111 Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Takk for snille ord. Stålstrenger er av stål, og nylonstrenger er av nylon, og er da gjennomsiktige. Du har altså stålstrenger. bare de 3 mørke er er laget av noe kobber..mens lyse er nylon sikker på at det er stålstrenger eller? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det er en nylonstrengs-gitar. Skal du ha mer hjelp i fremtiden bør du skjerpe tonen din 20 hakk. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Helt klart nylon strenger, stålstrenger må du aldri finne på å feste på en slik gitar. Skal du kjøpe westerngitar, så skal du heller ikke ha nylonstrenger på den... Du kan jo sende en epost til gitarhust med henvisning på hvilken type gitar du har. De er ofte vennlige slik jeg har erfart de. Jeg tipper det er 0.11 strenger du skal ha, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg synes det er ganske utrolig at du starter med å fornærme de som deltar i tråden, og så forvente hjelp. Mitt råd er å øve litt på vanlig folkeskikk, i tillegg til å øve på gitaren din. Du skal forøvrig ha et vanlig nylonstrengesett. Lenke til kommentar
Pigeon Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 http://gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=313#LargePicture har en sånn Hva slags strenger skal jeg kjøpe? Jeg trodde du sa at Gitarhuset var en søppelbutikk, jeg Og skjerp tonen din! Du er ikke særlig kul! Og som du ville ha sagt selv: NYLON FOR FAEN! HERREGUD! Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg synes det er ganske utrolig at du starter med å fornærme de som deltar i tråden, og så forvente hjelp. Tror denne brukeren har fått ferie en stund. Systemet fungerer altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå