Mikkiaveli Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Ingen som har noe ide om når det kommer her til lands? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Noen stilte et lignende spørsmål til GR redaksjonen, svaret vedkommede fikk var følgende: Midway brøt samarbeidet med THQ om distribusjon av spill i Norden, så spillet har ingen offisiell distribusjon i Norden akkurat nå. Hvilket jeg tolker som om at det er høyst usikkert om når det eventuelt kommer. Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Hmm all right, da håper jeg at den første som faktisk kjøper dette i en norsk butikk klan si ifra her så vi andre får det med oss! Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Noen som har hørt noe? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ser ut som de spillet på GameZone. http://www.gamezone.no/aspx/produkt/prdinf...aspx?plid=21463 Lenke til kommentar
3000 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Da har eg bestillt et eksemplar fra gamezone, gleder meg Lenke til kommentar
3000 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Har da fått mitt eksemplar fra gamezone idag. Og eg må si meg veldig fornøyd med spillet, flott grafikk og gameplay + kule supermoves. Beste slåssespillet EG har spillt sammen med tekken 3 Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Skal bestille det i morgen når jeg får lønn, gleder meg ordentlig nå! Har ventet i mange måneder!! Lenke til kommentar
3000 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Er det noen andre som har dette spillet? hadde vært artig å spilt mot noen norske ettersom eg blir veldig ofte matchet sammen med folk med dårlig ping online, americanere som oftest Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Er det noen andre som har dette spillet? hadde vært artig å spilt mot noen norske ettersom eg blir veldig ofte matchet sammen med folk med dårlig ping online, americanere som oftest Jeg har fått spillet nå og er veldig fornøyd! Kul grafikk, kul spillmotor og veldig kule karakterer! Lenke til kommentar
3000 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Er det noen andre som har dette spillet? hadde vært artig å spilt mot noen norske ettersom eg blir veldig ofte matchet sammen med folk med dårlig ping online, americanere som oftest Jeg har fått spillet nå og er veldig fornøyd! Kul grafikk, kul spillmotor og veldig kule karakterer! MORTAL KOMBAT!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå