Mikkiaveli Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Så nå kommer snart et ganske nytt og kontroversiellt spill! Mortal Kombat vs. Dc Universe! Jeg gleder meg veldig siden jeg digger begge universene. Hva tror resten om dette spillet? Lenke til kommentar
Mr Morden Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Gleder meg også veldig til dette spillet. Har alltid likt Mortal Kombat spillene mer enn andre spill i samme sjanger, mye på grunn av karakterene du kan velge. Nye ting i dette spillet som close combat og Freefall combat ser også veldig kult ut. Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Ja, tror det blir veldig bra, men er litt concerned over at det er litt få karakterer som er brukbare? Lenke til kommentar
Mr Morden Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Ja jeg også, det blir litt lite med 22 figurer å velge mellom etter Mortal Kombat: Armageddon som hadde over 60 Så på forumet deres at de ønsker DLC med nye brett/figurer. Mortal Kombat vs DC Universe FAQ Ed Boon mentioned that in the future he'd like to have downloadable content that may include levels/characters. Endret 25. september 2008 av DOnlyMeister Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Men det høres bra ut, jeg vet at jeg i hvertfall skulle gjerne spillt som the penguin eller two-face fra batman, samt et par flere Mk karakterer Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Så hvilke karakterer ville dere helst sett i dette spillet? Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Cyrax! Vil se Cyrax og Stryker, de er rå! Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Sub-Zero, Scorpion, Rayden, Kano, Barraka og Kung Lao eller han andre kungfu typen vil jeg gjerne se Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Må si jeg savner Johnny Cage. Mortal Kambat-characters Mortal Kombat characters Baraka Jax Kano Kitana Liu Kang Raiden Scorpion Shang Tsung Shao Kahn Sonya Blade Sub-Zero DC-characters DC Comics characters Batman Catwoman Darkseid Deathstroke The Flash Green Lantern The Joker Lex Luthor Shazam Superman Wonder Woman Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Skulle ønske vi fikk se Quan-Chi jeg, alltid digget han mest. Noen som vet hvordan det blir emd våpen, skal mk karakterene bruke våpen eller er det kun slossing? Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det som er mest synd her, er at det ikke er Marveluniverset MK teamer opp med i denne omgang. Føler ikke så mye forhold til DC-karakterene, og med mindre alle i MK-galleriet har gjemt kryptonitt i hanskene, så burde vel Supermann vinne med hendene bundet bak ryggen? Når det er sagt, så hadde det vært artig med et nytt, men old-school Mortal Kombat spill igjen, dvs helt oppdatert grafikk, men med elementer somgjorde de første spillene så populære. Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Veldig sant, tror Dc kan bli bra uansett. Men Marvel hadde vært relativt fett;) Lenke til kommentar
3000 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Gleder meg til dette spillet. Tror ikke eg har sett så mye fram til et slåssespill før Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja vet, blir fantastisk bra. Lurer på om det kan utfordre Soul Calibur 4.. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Noen som vet hvilken nettbutikker som tar inn kollektors edition? Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Nope, men er det egentlig noen som har det enda? Tror ikke det har kommet i Norge enda, skulle kommet ut for to uker siden, men jeg har vært overalt... Lenke til kommentar
stu80 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nope, men er det egentlig noen som har det enda? Tror ikke det har kommet i Norge enda, skulle kommet ut for to uker siden, men jeg har vært overalt... Overraskende bra spill, må si jeg har blitt litt hekta på det. Grafikken er ikke noe å hoppe i taket av, dog helt grei. Batman, the flash og sub-zero rules:) Lenke til kommentar
3000 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nope, men er det egentlig noen som har det enda? Tror ikke det har kommet i Norge enda, skulle kommet ut for to uker siden, men jeg har vært overalt... Overraskende bra spill, må si jeg har blitt litt hekta på det. Grafikken er ikke noe å hoppe i taket av, dog helt grei. Batman, the flash og sub-zero rules:) kjøpt fra utlandet? eg finner det værtfall ikke i noen norske butikker Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Tenk meg ned igjen til uka for å sjekke gamestop, space og eb games, men har ikke sett noe. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 og med mindre alle i MK-galleriet har gjemt kryptonitt i hanskene, så burde vel Supermann vinne med hendene bundet bak ryggen? Supermann er sårbar ovenfor Magi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå