OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hei Hvilket av disse chipsettene er best? Og hvilket er dårligst? Det skal stå i en spillpc og det skal ikke brukes sli. ihvertfall ikke med det første Intel G35 Express / Intel ICH9R NVIDIA nForce 680i SLI Intel P965 Express / Intel ICH8R Intel P31 Express / Intel ICH7R Intel P35 Express / Intel ICH9R NVIDIA nForce 750i SLI / NVIDIA nForce 430 MCP Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 En ting er sikkert, alt som har med Nvidia pluss Intel kommer på BUNNEN. Dette grunnet at de er BINGO brikkesett. P35 og G35 er samme sak, bare at G35 har Intel sin søppel integrerte grafikk som hadde vært ok om vi levde i GeForce 2 alderen. Av de er det P35 som er best, om du ikke da vil slenge med X38/X48 og P45 også, de er enda bedre brikkesett, dog er X serien noe som har sin styrke om du skal kjøre Crossfire, ellers er det P45 som er kongen på haugen. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Tusen takk for et godt svar. Planen var å kjøre DDR2 og da går det vel dårlig med X-serien? Eller støtter de både DDR3 og 2? Jeg får prøve å se etter ett med P eller G35. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Det går helt fint å kjøre DDR2-minne med X38/X48 - det er mange hovedkort å velge mellom som bruker DDR2. Jeg bruker selv et hovedkort som støtter DDR2 only, som du ser i min signatur. Endret 25. september 2008 av Harribo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå