Beef Supreme Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det viser seg at ingen adminer vil svare på postene jeg sender dem, så håper kanskje noen gidder å hvertfall kikke innom her... Det er en bruker til her som heter GLaDOS--> https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=163398 Første gangen jeg klaget fikk jeg melding tilbake om at adminene jobba med saken, men det skjedde aldri noe. Nå har jeg sendt klager til ATWindsor og Ueland, men jeg får aldri noe svar. Problemet her er at jeg får alle postene han får, og motsatt. Gidder noen å rette opp feilen? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Har ikke vært innlogget i det siste, derav lite respons fra meg. Skal få kikket på dette i kveld/i morgen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Til informasjon har vi nå sørget for at man ikke kan "dobbelregistrere" brukere, når det gjelder de brukerene som allerede har kommet seg rundt det så vil vi endre de brukernavnene i samråd med de de aktuelle brukerene. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Visningsnavnet er endret for vedkommende så nå bør PMer komme til rett person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg