Theo343 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Et OS emulerer ofte lavere bits programkode uansett. Så å gi ut kun 64Bit Windows7 ville ikke gjort det umulig å kjøre 32bit kode. Akkurat som du kan kjøre 16 og 8 bit kode i WinXP. Jeg synes det er forferdelig synd at de fortsatt drar med seg 32bit utgaver av Windows i Windows7. Endret 28. september 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Et OS emulerer ofte lavere bits programkode uansett. Så å gi ut kun 64Bit Windows7 ville ikke gjort det umulig å kjøre 32bit kode. Akkurat som du kan kjøre 16 og 8 bit kode i WinXP. Jeg synes det er forferdelig synd at de fortsatt drar med seg 32bit utgaver av Windows i Windows7. JA, enig de skulle heller satsa på 64bit Lenke til kommentar
enl Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Har prøvd den foreløpige utgaven av windows 7, og synes det fungerte greit, men det virket ikke spesielt kjappere enn vista. En annen ting som irriterte meg var at microsoft har fjernet muligheten til å velge klassisk startmeny. Klarer ikke den nye menyen :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå