kaffebryggare Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jepp svaret var til deg, men editen ver til meg Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 kult nok dette spillet, men bilene var for lette (både følelsen og fysikken) og grepet virka et par hakk for godt på visse underlag ... Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) hvorfor går det ikke ann å laste det ned ? Edit: nå funka det Endret 2. oktober 2008 av Audison Connection Lenke til kommentar
vegard_b Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 får lasta ned demoen,men når jeg skal starte spillet kommer det bare opp en svart skjerm å så logger spillet seg ut.hvordan kan dette ha seg? Lenke til kommentar
cc Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Knallkult spill, skikkelig artig å kjøre de forskjellige displinene, og å merke hvor forskjellig bilen oppfører seg med låste differ og 2/4-hjulsdrift Lenke til kommentar
lupez Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg har full versjonen, men finner ikke noe å gjøre.. har bare en bensinstasjon,verksted og noe som kalles TASK men der får jeg ikke gjort noe.. Lenke til kommentar
cc Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Sånn går det når man skal være hobbypirat... anyways: Oppgavene du må fullføre før du får kjøre løp: Stopp ved garasjen, bytt mellom kameravinklene, altså tastene 1,2,3,4,5,6,7 og så gå ut av bilen med e, press en runde rundt bilen og ta så turen opp til Task-ikonet, så spretter det opp et og annet løp som du kan se ved hjelp av F1, F2, F3. Når du er i kartgreia kan du trykke N for å hoppe til nye løp. Kjekk funksjon ettersom det ellers er vanskelig å finne de nye løpene. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 når i all verden skal dette spillet komme ? er jo en evighet siden demoen kom ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg