KristianF Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det at spillet krasjer når du går innpå "controls" er lett å fixe. Skift tastaturspråk på PC'en til Engelsk(USA). Dette er bekreftet at skal være fikset i fullversjonen. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Takk for tipset om demoen, Gamer.no :-) Dette spillet overrasket meg voldsomt! Virkelig artig og bra. Minner litt om en ny versjon av 1nsane! Liker måten man har kontroll over drivverket. For de som lurer på hvilke knapper som går til hva, er det knappene rundt WASD-området som er i bruk. I tillegg til home, ins, del etc. Gleder meg til fullversjonen Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Sinnsykt kult spill, lenge siden jeg har spilt et spill som overrasket så veldig - blir definitivt et kjøp dette Anbefales! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Kjempebra fysikk! men grafikken ser ut som noe fra fem år siden da, hehe. Men hvem bryr seg? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Noen som aner hvorfor motoren min koker over i "hill formula" (altså bakkeklatring)? Virker helt tilfeldig, aner ikke hva som skjer - har prøvd bare aggressiv og relativt passiv kjøring opp bakken, ingen forskjell Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Støtter dette spillet noen form for ratt? Har DFP Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Støtter G25 med H-shift ivertfall. Men det virker som at det ikke er mulig å sette den i nøytral med H-shiften? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Så.. om man ikke kan skifte språk på tastaturet, hvordan kommer man seg inn i controls da...? Hvordan skifter jeg ifra hi til low? :S Edit: noe forbanna dritt demo det her, hverken exit eller quit virker. Tommel ned fra meg. Endret 26. september 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Alle Windowser uansett språk kan skifte til engelsk tastaturspråk AFAIK. Slik gjør du det: Instructions for Windows Vista 1. Click Start and then Control Panel 2. In Control Panel, if you are in Classic View, click on Control Panel Home (top left corner) 3. Open Clock, Language, and Region 4. Click on Regional and Language Options. 5. Click the Keyboards and Languages tab and then click Change keyboards. 6. Under Installed services, click Add. 7. In the Add Input Language dialog box, select the keyboard layout you would like to add from the list available and click OK. 8. The keyboard layout you added will be included in the list. To set the new layout as your default, select it from the list. Click OK to save your changes 9. You can switch between different input languages (= keyboard languages) by clicking on the Language Bar button or by pressing the Alt + Shift keys 10. Visit Windows Keyboard Layouts to view the new layout (requires Internet Explorer) Instructions for Windows XP 1. Click Start and then Control Panel 2. In Control Panel, if you are in Category View, click on Switch to Classic View (top left corner) 3. Open Regional and Language Options. 4. Click on the Languages tab. 5. Under Text services and input languages, click on the Details button. 6. Under Installed services, click Add. 7. In the Add Input Language dialog box, choose the input language and keyboard layout or Input Method Editor (IME) you want to add. 8. Click OK twice. You should now see a language indicator in the System Tray (located at bottom right hand corner of the desktop by default). You can switch between different input languages (= keyboard languages) by pressing the Alt + Shift keys 9. Visit Windows Keyboard Layouts to view the new layout (requires Internet Explorer) Endret 26. september 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Noen som aner hvorfor motoren min koker over i "hill formula" (altså bakkeklatring)? Virker helt tilfeldig, aner ikke hva som skjer - har prøvd bare aggressiv og relativt passiv kjøring opp bakken, ingen forskjell Du har for høyt turtall. Jeg fikk nettopp 500 poeng og temperaturen var vel under 40. Jeg starter i 4 gir med 4wd og låst front diff. Jeg holder til høyre opp første bakken med moderat fart og slipper opp idet jeg kommer over 'kneiken', der glir bilen mot venstre og det blir litt ratting og lett bruk av gasspedal for å 'berge' den før jeg forsetter. Holder rolig fart mot det det glatte partiet for å unngå at bilen hopper og slipper opp litt på gassen over det glatte partiet før jeg kjører rolig til mål. Lavt turtall og ikke for mye fart er cluet. Da unngår man varm motor og at bilen hopper og spretter i alle retninger. Virker veldig lett når man først finner rytmen. Klarte 3.09 i trial løypen, uten tilleggstid. Var ikke så vanskelig den heller med litt heving og riktige dekk. Med ulåste differ på de flate partiene og litt mer fart i noen av nedoverbakkene bør vel 2.5x være mulig. Arcade Mode og Driving Assistant disabled åff kårs. Et artig spill som kan være et fint supplement til iRacing, RBR, GPL og GTR2/Power and Glory. Men gass/brems på samme akse? Meh. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Yeh, fant det ut etterhvert - bare utrolig kjedelig at det skal straffe seg å ha det moro ... Lenke til kommentar
War Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Straffer seg ikke endre litt i kodene så er det morro hele vegen Lenke til kommentar
vexed Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Kjempespill! Gleder meg virkelig til release. Et lite tips er å ta "hillclimb" først->oppgradere kjerra->race->oppgradere kjerra->trial Det funka best for meg iaf. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Noen som vet hvor jeg kan "nullstille" demoen, slik at jeg får begynt på nytt? Har opparbeidet meg en betydelig gjeld hos min lokale lånehai, så fremtidsutsiktene for oppgraderinger på bilen er dårlig - ergo leter jeg etter den enkle veien ut .. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Lær deg heller å ta ansvar for dine handlinger og valg. har du satt deg i gjeld, så takle det som en mann Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Crap.. Nå er jeg dritsur fordi at vi ikke har god nok pc til å kjøre spillet! Lenke til kommentar
War Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Åpne mine dokumenter . finn Motor Mx4 XML dokumentet beholder du, de 2 andre sletter du. Er ikke dokumentet i XML prøv å åpne alle i notepad og de to filene som da er uleselig pga de er VHX filer sletter du. Bennythen00b håper det var en spøk da systemkravet er commandore 64 Endret 27. september 2008 av War Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Nix, lagger til tusen... Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Noen som vet hvor jeg kan "nullstille" demoen, slik at jeg får begynt på nytt? Har opparbeidet meg en betydelig gjeld hos min lokale lånehai, så fremtidsutsiktene for oppgraderinger på bilen er dårlig - ergo leter jeg etter den enkle veien ut .. Savinger ser ut til å ligge under Motorm4x i mine dokumenter. Bare slett hele folderen, det verste som kan skje er kanskje at du må reinstallere den. Endret 27. september 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Nix, lagger til tusen... Tror nok det svaret var siktet til meg -- Hmm, har begynt å irritere meg kraftig over enkelte gameplay-bugs. Er litt teit at du mister den feteste oppgraderingen om du kjøper en "dårligere" - jeg vil for eksempel ha to oppsettet for bilen min, et med store dekk og maks heving, og et stikk motsatt. Dessverre betyr dette at jeg må kjøpe de samme delene om og om igjen, blir kjedelig dyrt i lengden ... Flere som merket at pick-upen (Dodge RAM-saken) ble tilnærmet ubrukelig om man installerte "electronic stabilizer"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg