Joachim_F Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Motormax er et offroadspill som fokuserer på realisme og frihet. Nå kan du prøvekjøre demoen. Les mer Lenke til kommentar
War Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Dette er friheten Euro Truck Simulator manglet. Må anbefale Bittorrent selv om du må laste ned klient. 1 deler 3 mottakere og 1,2mb sek. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 dette skal testes når man kommer hjem ser fett ut! Lenke til kommentar
War Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) 1mb skjermkort 4ram? Ser ikke ut som crysis men fyyy så rått! 100kmt ut fra stupet 360 og lande opp ned så alle rutene exploderer så ruller man vidrer mens dørene uten glass slenger løst. Edit: 5. SYSTEM REQUIREMENTS Minimum requirements: Processor: CPU 1,4GHz Operating memory: 512MB RAM Graphics Card: VGA 256MB DirectX 9.0 compatible Sound Card: DirectX 9.0 compatible Accessories: DVD ROM Drive, mouse, keyboard Disk Space: 2GB DirectX: 9.0c Recommended requirements: Processor: 2,0GHz Operating memory: 1GB RAM Graphics card: VGA 512MB DirectX 9.0 compatible Sound card: DirectX 9.0 compatible Accessories: DVD ROM Drive, mouse, keyboard Disk Space: 2GB DirectX: 9.0c Endret 25. september 2008 av War Lenke til kommentar
norgamer Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 hvordan fyller jeg bensin i dette spillet, har prøvd å gå inn på controls men da kommer det bare opp en feil meling og så krasjer spillet Lenke til kommentar
War Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Samme her controller = død Bensin? samme som i vår verden, kjør til en bensinstasjon og trykk enter Lenke til kommentar
norgamer Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 ja men jeg har gått helt ut for bensin og jeg har kjøpt bensin kaner som er på taket Lenke til kommentar
War Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Kanskje de er med i målingen? Bruk tauing da så kommer du til verkstedet og deretter spawner ved bensinstasjonen. Er den del bugs, kjører man ned et skilt kan det hende kollisjonslyden henger seg opp. Ver stilig å skli sidelengs inn i et tre og se vinduene blåse ut den rettlingen gkreftene gikk. Si fra om noen finner ut av speed haxx. Har funnet alt uten om penger, flere biler og speed. Kanskje pga det er demo. Endret 25. september 2008 av War Lenke til kommentar
Espein Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Samme her controller = dødBensin? samme som i vår verden, kjør til en bensinstasjon og trykk enter Hva, når fikk bensinstasjoner enter på pumpene? Lenke til kommentar
hammeravsaft Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Er det noen som har klart å vinne det første kappløpet? Ekstremt vanskelig å slå tidene motstanderne. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Kjempebra, har gledet meg til dette spillet siden UAZ racing, dette blir bra Er det ikke merkelig hvordan nesten alle innovative, åpne realistiske spill kommer fra Tsjekkia eller Ukraina? Stalker, Boiling point, operation flashpoint, armed assault, Street legal redline, men of war osv.. Jeg tror det er en kultur for non-casual PC spilling der borte Østeuropa FTW Endret 25. september 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Noen som vet hvordan man skifter mellom automat og manuell giring? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det skal være Shift og Ctrl men man må vel også sette manuall giring et sted. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Sitat: "...men man må vel også sette manuall giring et sted." Det var det jeg spurte om. Endret 25. september 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hvilket kjøretøy kan man kjøre? Kan man kjøre firhjuling (quad rider) som i spillet Pure? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kanskje de er med i målingen?Bruk tauing da så kommer du til verkstedet og deretter spawner ved bensinstasjonen. Er den del bugs, kjører man ned et skilt kan det hende kollisjonslyden henger seg opp. Ver stilig å skli sidelengs inn i et tre og se vinduene blåse ut den rettlingen gkreftene gikk. Si fra om noen finner ut av speed haxx. Har funnet alt uten om penger, flere biler og speed. Kanskje pga det er demo. hvordan funker disse kodene ? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Har ikke prøvd § og koder ingame har bare endret på selve filene som for eks <a tag="MenuLoaderInProgress" value="WAR HAXX" /> Må legge inn hele spillet for å teste det skikkelig. Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Har nylig kjøpt Logitech G25! Spenningen var stor når demoen var nedlastet. Da begynte nedturen...... Skal juster "conroller oppsett" Bang! Error! Spill avsluttet! Morro! Håper det ferdige produktet er bedre enn det demoen representerer. Bilspill med tastatur er ikke noe jeg liker. Endret 25. september 2008 av Mr_Jonez Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Har nylig kjøpt Logitech G25! Spenningen var stor når demoen var nedlastet.Da begynte nedturen...... Skal juster "conroller oppsett" Bang! Error! Spill avsluttet! Morro! Håper det ferdige produktet er bedre enn det demoen representerer. Bilspill med tastatur er ikke noe jeg liker. samme her men tipper det er bare en miner bug som dem garantert fikser til fullversjonen;) Har til dags dato ikke hørt om ett ferdig lovlig kjøpt spill der man får en ctd ved å rote i options på spillet;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg