levlex Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Endelig kommer mobilvekkerklokken som vekker deg når du vil - i tide. Les mer Lenke til kommentar
ryback Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Jeg pleier å sette vekkeklokka mi til å ringe når jeg må stå opp jeg. Den funksjonen de her snakker om vil altså gjøre at man kommer opptil 1,5 timer for sent på jobb? Endret 25. september 2008 av ryback Lenke til kommentar
Raptus_ Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg pleier å sette vekkeklokka mi til å ringe når jeg må stå opp jeg. Den funksjonen de her snakker om vil altså gjøre at man kommer opptil 1,5 timer for sent på jobb? Den kommer vel til å vekke deg i den mest våkne perioden før alarmen egentlig skal gå. Skjønner uansett ikke helt hvordan telefonen skal merke når jeg sover lettest fordet. :/ Noen som vet? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Det ser ut som om applikasjonen må aktiveres før man legger seg og bruker mikrofonen i mobilen til å måle pustingen din, og utfra dette skjønner hvor lett / tungt du sover. I instruksjonen til programmet står det at telefonen må ligge nærmere hodet ditt enn en halv meter for at den skal fange opp lyden av pustingen din. Du setter som vanlig alarmen når du må stå opp, også vekker telefonen deg i tiden rett før basert på hvor tungt du sover (max 20 min?), men ikke senere enn faktisk satt alarm. Dog er noe jeg savner på min E65 at jeg må sette alarmen for hver dag når jeg går og legger meg, og ikke for f.eks. samme tid hver dag i en 5-dagers uke. Endret 25. september 2008 av Misantropen Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Nå er det forøvrig gjort en rekke studier på dette med mobiltelefon på soverommet, blant annet en som ble publisert tidligere i år, som forteller en litt annen historie: Earlier this year a new report emerged indicating that people who were exposed to the radiation emitted by cell phones just before bedtime took longer to get to sleep and spent less time in deep sleep - that magical place where your body refreshes and restores itself. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 vel, nå må en skille mellom en mobil på standby og en som er i aktiv bruk (samtale, sms, data)... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kunne vært morsomt å prøvd dette. Men jeg har ikke S60 telefon Har en SE w810i. Finnes det noen lignende java program? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Vil den framleis kunne måle pusten om den ligg på nattbordet og du har snudd deg og er vendt vekk frå telefonen, gjerne meir enn ein halvmeter? Eg antar det kun fungerer om du er aleine i rommet og senga. Eg er skeptisk til om denne fungerer som den skal. Korleis måler den pusten? Med mikrofonen? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Har mine tvil på om dette faktisk funker, men skal prøves! Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Har mine tvil på om dette faktisk funker, men skal prøves! MHM! Installerer right nå. Har mine tvil dog. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jau, kjøpt 8-ukers "pakke" og skal teste fremover nå... Lenke til kommentar
olesyv Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Fikk installert, men det stopper når jeg prøver å betale med den SMS saken. Noen forslag? Hadde vært moro å prøvd dette. Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Jeg tror nok Sleeptracker er en bedre idé, selv om det selvsagt er kjekt å ha "alt i én enhet". Endret 25. september 2008 av asbjornu Lenke til kommentar
gjersvoll Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det ser ut som om applikasjonen må aktiveres før man legger seg og bruker mikrofonen i mobilen til å måle pustingen din, og utfra dette skjønner hvor lett / tungt du sover. I instruksjonen til programmet står det at telefonen må ligge nærmere hodet ditt enn en halv meter for at den skal fange opp lyden av pustingen din. og hvis man er to stykker i sengen ? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hm fikk ikke engang valg om noe under 60 dager. Noe jeg må gjøre? Står på websiden at man kan prøve en uke Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Stress og ligge helt i ro hele natta da, så den ikke faller ned av senga Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Dette skal testes . Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Tviler på at det der vil fungere. Man må jo puste som en hvalross for at mobilmikrofonen skal ha mulighet til å registrere lyden en halv meter unna. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Tviler på at det der vil fungere. Man må jo puste som en hvalross for at mobilmikrofonen skal ha mulighet til å registrere lyden en halv meter unna. Man kan alltids koble til en ekstern mic . Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 heh, hvorfor ikke lage en "pacemaker" for søvn? hadde virkelig likt å fått en liten sak plonket fast som kunne få meg til å sovne på sekundet, og våkne igjen når jeg skulle det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg