Sandemann Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Hei Jeg lurer på om jeg kjøper det nye Metallica albumet til Guitar Hero 3, vil jeg kunne spille det på Guitar Hero World Tour når det kommer, eller må jeg kjøpe det på nytt da? Ser at Metallica albumet ligger ute til World Tour allerede, men spillet kommer jo ikke før i november eller noe sånt. Endret 25. september 2008 av Sandemann Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 treng bare å kjøpe det ein gang. Du kan bruke det i GH 4 når det kjem. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Om det er mulig så har de endret på reglene sine ganske nylig. Tidligere har Activision uttalt at GH:WT ikke er kompatibelt med noe tidligere DLC. Det er igrunn logisk siden sangene bare inneholder gitar- og bass-noter mens det for World Tour vil kreve trommenoter og vokal i tillegg. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Men hvis jeg har forstått rett ligger metallica-albumet under GH4, så det blir jo en helt annen sak. Men uansett... Ja, det skal funke på både GH3 og WT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå