Gå til innhold

--------------------

Kiro

Anbefalte innlegg

Jeg går andre året media( og komunikasjon) ,og jeg har planer om å gå ut i lære neste år.

Vennene mine som går resturant og matfag har bestemt seg og skal bli russ,og det hadde vært kjekt å gjort det sammen med den,Er det vanlig at medieelever blir russ? spørsmålet jeg lurer derfor på om je skal bli Russ(svartruss) eller ikke?

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det synes jeg. =)

Jeg går tredje året MK, og skal gå ut i lære til neste år (tok et år ekstra fordi jeg har krav på det osv.), og jeg skal være russ i år.

Det er noe man bare har sjansen til én gang i livet, og jeg synes man burde ta sjansen. Greit, det koster litt, men du får utrolig mye tilbake for det også, ifølge alle jeg har snakka med.

Dessuten er det en finfin unnskyldning for å gjøre litt faenskap før man blir "voksen"! Og som sagt er valget om farge helt fritt nå. Jeg skal f.eks. bli rødruss. Men det kan hende du må adopteres inn.

Lenke til kommentar

Jeg går også andre året media nå, og har bestemt meg for å bli russ. Jeg blir vel mest russ fordi jeg går ut i læra til neste år. Ikke så mange av venna mine skal være russ egentlig. Men kjenner jo noen, og noen blir man kjent med etterhvert... Er jo nesten ingen andre i klassen som skal være russ.. Det er litt kjipt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...