L O G I M A N Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Når jeg gjorde dette bytte på min reserve telefon, så oppdaga jeg et par dager etterpå at saldoen gikk fra ca 800, og til en standard startsum på 50kr. Telenor brukte også nesten 14 dager på å endre beløpet tilbake også. Så det kan lønne seg å være obs på saldo, så du ikke blir lurt uten å tenke over det. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 50kr, er det som følger med startpakken hvis du kjøper et nytt SIM kort med Kort&Kontant, dette var trolig en feil i systemet. Har heldigvis ikke skjedd meg... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Feil var det garantert. Det er bare så utrolig kjedelig om jeg hadde brukt dette fast og det plutselig var tomt når man visste man hadde noen kroner inne. Dessutten er 14 dager alt for lang tid til å bruke å rette en sånn feil. De tok selv penga på 3 sekunder, og det var DE som ville ha meg til å bytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå