Halib Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hei, jeg lurer på om hvordan menn forbrenner fetter rundt bryst og magen for å få fine muskler. Ser frem til gode råd. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det forbrennes på akkurat samme måte som fettet rundt beina, armene osv. Mao driver du langkjøring i fatburningsonen, dvs en puls på 120-150 over ca 40 minutter. Alt over denne tiden gir deg følgelig mer effekt. Så må det selvsagt ses i sammenheng med en god porsjon styrketrening, du får ingen tydelige muskler om de er ørsmå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Så vidt jeg vet, kan man ikke punktforbrenne, så man må nok belage seg på gjevn trening over en lengre periode. Jeg er litt usikker på dette, så det hadde vært greit hvis noe kunne bekrefte eller avkrefte. Endret 25. september 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Pop Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Så vidt jeg vet, kan man ikke punktforbrenne, så man må nok belage seg på gjevn trening over en lengre periode.Jeg er litt usikker på dette, så det hadde vært greit hvis noe kunne bekrefte eller avkrefte. Stemmer det, du kan ikke velge hvor du vil ta fettet fra. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det forbrennes på akkurat samme måte som fettet rundt beina, armene osv. Mao driver du langkjøring i fatburningsonen, dvs en puls på 120-150 over ca 40 minutter. Alt over denne tiden gir deg følgelig mer effekt.Så må det selvsagt ses i sammenheng med en god porsjon styrketrening, du får ingen tydelige muskler om de er ørsmå. jo det får du.... Man kan være så og si muskelløs, har man lav nok fettprosent så blir de tydlige.... Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Du får selvfølgelig tydlige muskler slik OZ-Racing her påpeker, men om disse er noe å skryte av er diskutabelt. Jeg skal la være å gå inn på fremgangsmåte for å få muskler og slikt da du spesifikt ber om hjelp til fettforbrenning. Kondisjons/kardiovaskulær-trening er det du vil sikte deg inn mot. Svømming, løping, sykling og generelt alt som ikke innebærer vekter og styrketrening. Langkjøring og intervaller er begge flotte måter å trene på, og gir god effekt. Intervall-trening kan være tyngre, så om du ikke er godt trent er det godt å starte med langkjøring før du gradvis prøver deg på intervaller. Det er ikke direkte riktig at du ikke kan trene bort fett med vekter, men det skal jeg ikke gå inn på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå