mortxx Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 HEi, jeg har et problem med at jeg ikke kan flytte mappe og jeg kan ikke lage et nytt navn på mapper og filer det kommer bare "Filen eller mappen finnes ikke" men det er bare nor jeg lager et nyttt navn, men når jeg skal flytte en mappe så blinker bare skjermen og det skjer ingenting Hva skal jeg Gjøre?? Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Prøvd å reinstallere Vista? Lenke til kommentar
mortxx Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Prøvd å reinstallere Vista? nei, men tro skal reformatere Lenke til kommentar
chberge Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Høres ut som noe er ganske gale ja. Før du reinnstallerer kan du jo prøve å restarte maskinen? Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Prøvd å reinstallere Vista? nei, men tro skal reformatere Du skriver reformatere :S, håper du mente reinstallere, for reformatering er nok høyst unødvendig siden dette ikke betyr det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå