Silentspy Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 ser ut som linux fronten blir bare bedre å bedre visuelt Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Compiz og Compiz Fusion 0.7.8 er nå klar for nedlasting, med nyheter som bedre ytelse, flere effekter og feilrettinger. Les mer Lenke til kommentar
Epp Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Nå venter jeg bare på DRI2 så jeg kan bruke compiz sammen med opengl applikasjoner. Lenke til kommentar
saxin Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Vil det bety at jeg kommer til å få beskjed om å oppdatere etter et par dager? Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Nå venter jeg bare på DRI2 så jeg kan bruke compiz sammen med opengl applikasjoner. Kommer nok til å ta litt tid. Hører at DRI2 har blitt utsatt til Xorg 7.5 eller 7.6 :S Vil det bety at jeg kommer til å få beskjed om å oppdatere etter et par dager? Avhengig av Distro. I Arch Linux er oppdateringene allerede på plass... I Ubuntu må du enten legge til egen pakkebrønn eller vente til 8.10. Lenke til kommentar
saxin Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 I see. Blir vel oppdatering til 8.10 når den er stabil Lenke til kommentar
hernil Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Compiz og Compiz Fusion 0.7.8 er nå klar for nedlasting, med nyheter som bedre ytelse, flere effekter og feilrettinger. Les mer Artikkel fra Robin! Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Endelig en ny Linux artikkel Bra de endelig kommer med en oppdatering Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kontrollpanel eller "kontroll panel"? Eller er dette et nytt påfunn på å gjøre verden totalt uforståelig på hw.no-fronten? Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kontrollpanel eller "kontroll panel"? Eller er dette et nytt påfunn på å gjøre verden totalt uforståelig på hw.no-fronten? Busted! :O Hehe, retta på det nå Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Må si jeg ler litt hver gang jeg hører Toyota sin reklame om hvor mye "hybrid er fremtidsrettet"... Apropos utseendet til Ubuntu 8.10 så fant jeg et par skikkelig lekre temaer: Designerne av Mac OSX Leopard og Vista kan bare gå hjem og gruble på hvordan de skal klare og overgå dette. Med litt Compiz Fusion på toppen så kommer arbeidskollegaene mine til å få hakeslepp og trygle om å få det samme på sine maskiner. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Apropos utseendet til Ubuntu 8.10 så fant jeg et par skikkelig lekre temaer: Øverste var litt i overkant brun. Men nederste var rå lekker! Meget høy kvalitetsfølelse! Du vet vel ikke tilfeldigvis om dette allerede finnes som emerald/gtk theme? Må testes Lenke til kommentar
moft Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) "forbedre ytelse" ? æ er allerede veldig positivt overrasket over hva den kan gjøre på en intel- GMA950 laptop, det er utrolig at de gjør den enda mer effektiv. (kjører Ubuntu) Hvis vista-dritten var halvparten så effektivt programmert, så hadde den også fått lett plass på én CD ,og ikke slukt alle resursene. Endret 25. september 2008 av moft Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Smif: Den brune heter Sharp Chocolate og jeg synes den passer til navnet. Den andre heter GoodDarkTheme men jeg har ikke funnet noe annet enn screenshot av det. http://willwill100.deviantart.com/art/Inte...Part-1-93584571 http://willwill100.deviantart.com/art/Inte...Part-2-93584910 http://willwill100.deviantart.com/art/Inte...Part-3-93585184 Edit: Eller kanskje det heter Wall-light: https://wiki.ubuntu.com/Artwork/Incoming/Intrepid/Wall-light Endret 25. september 2008 av Simen1 Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Definitivt klasse over den grafiske delen i Linux nå, men jeg kan ikke fatte og begripe alle de brune temaene. I'm blue! Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Desverre så er de fineste temaene ikke noe annet enn "mockups". Dette betyr som regel at det per i dag ikke er teknisk gjennomførbart, men det kan være gunstig å vise utviklerene at det er interesse for en overhaling. En stor ulempe er ofte avhengigheten av "compositing" gjennom grafikkortet. Per i dag vil dette føre til et ytelsestap når annen programvare ønsker å bruke OpenGL gjennom grafikkortet. Endret 26. september 2008 av Manuel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå