Gå til innhold

Incoming achievers, er bare å hilse dem velkommen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gl hf! må være jævli kjipt å løpe uten mount så langt!

men all ære xD

Kan ikke bruke mount uansett når du er ghost, noe jeg er mye for tiden.

Så på PTR at jeg manglet mange achievements som jeg vet at jeg har gjort før pre-tbc.

Som f.eks å ta knekken på Ragnaros, Cthun.

Disse manglet på listen og endel low level bosser som jeg og er 100% sikker på.

Kan dette være på grunn av PTR'en? Eller vil jeg aldri få kreditert mitt kill av Ragnaros og Cthun?

Lenke til kommentar

Kunne ikke falle meg inn å bruke tid på achievements. Kutter også ut arena og bg's. Blir faktisk kun raiding og satser på at guildet ikke velger å gå hardcore. Blir mye frigjort tid med de endringene. Så får man håpe SC2 ikke drøyer for mange år.

Lenke til kommentar
Så på PTR at jeg manglet mange achievements som jeg vet at jeg har gjort før pre-tbc.

Kan dette være på grunn av PTR'en? Eller vil jeg aldri få kreditert mitt kill av Ragnaros og Cthun?

Som det er nevnt over er det begrenset hva WoW klarer å tracke av tidligere achivements. Du vil kun få kreditert gamle instancer dersom du har gjort et quest som innebærer at du har drept sistebossen (alt fra drepe Arugal i SFK eller Van Cleef i DM til å vunnet head of Nefarian), eller at du fortsatt sitter med loot fra sistebossen (har selv onyxia backpack fortsatt liggende). Dersom du ikke har gjort noe slikt må du drepe bossen på nytt etter at achievement er implementert for å få credit (eller før og ta vare på loot/gjøre tilhørende quest).

Jeg selv testet ut test realmet og har sett at jeg ikke har fått credit for Ragnaros, men har Onyxia og Nefarian pga quest og loot. Jeg mangler flere low level instances fordi det ikke var eller jeg ikke gjorde noe quest som innebar at sistebossen måtte være død.

Lenke til kommentar

Som det er nevnt over er det begrenset hva WoW klarer å tracke av tidligere achivements. Du vil kun få kreditert gamle instancer dersom du har gjort et quest som innebærer at du har drept sistebossen (alt fra drepe Arugal i SFK eller Van Cleef i DM til å vunnet head of Nefarian), eller at du fortsatt sitter med loot fra sistebossen (har selv onyxia backpack fortsatt liggende). Dersom du ikke har gjort noe slikt må du drepe bossen på nytt etter at achievement er implementert for å få credit (eller før og ta vare på loot/gjøre tilhørende quest).

Jeg selv testet ut test realmet og har sett at jeg ikke har fått credit for Ragnaros, men har Onyxia og Nefarian pga quest og loot. Jeg mangler flere low level instances fordi det ikke var eller jeg ikke gjorde noe quest som innebar at sistebossen måtte være død.

Takk for svaret, da vet jeg årsaken...

Lenke til kommentar
gl hf! må være jævli kjipt å løpe uten mount så langt!

men all ære xD

Kan ikke bruke mount uansett når du er ghost, noe jeg er mye for tiden.

Hmm, på beta realmet hadde jeg alle raid achevements untatt C'thun selv om jeg har t 2.5 chesten i banken, så mulig den er bugga...

Litt kjipt at naxx er fjernet helt fra post tbc raid lista, var jo faktisk der litt av achievementsa lå. Ettersom de har ikke har den med der, og de også flytter naxx syntes jeg nesten vi som har betalt for den attunementen fortjener en liten pimp tittel :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...