Gå til innhold

Incoming achievers, er bare å hilse dem velkommen

Anbefalte innlegg

WoW startet som et PvE-spill og har siden ekspandert med PvP-innhold og huser nå både PvE'ere og PvP'ere.

Nå som de legger til achievements vil vi se en ny type spillere som verken er PvP'ere eller PvE'ere men achievere - spillere som bare vil legge til så mye som mulig til sin liste over achievements.

Er det noen kommende achievere her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir nok achievements når arena-mates er offline, og når jeg ikke leveler.

Ellers går det kun i arena =) (Mulig det blir litt badgefarming i wotlk da, eller hva det nye systemet blir..)

Ditto. Er litt lei av PvE, og kommer nok til å holde på med achievements når det ikke er noe PvP. Spent på hvordan systemet blir, blir nok uoffisielle achievementraces på serverne.

Lenke til kommentar

Eg blir ein achiever.

Og det er ei oppgåva eg kjem til å ta meget seriøst.

Er i eit PvP guild, så alle dei kjem til å gå greit. og har og samla ein gjeng som kjem til å jobbe for andre Pve achievements osv.

Har no begynt forberedelsane med reputation og mounts for å sleppe å drive sånn tidkrevande oppgåver når det blir så mange andre ein kan gjera=D

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Så fort jeg blir level 80 så blir det nok det.. Er ikke så særlig for raiding og pvp så jeg er mer for å gjøre meningsløse ting som ikke gir meg noen ting. Liker å bruke timer på ting andre hater, som fisking o.l.

Lenke til kommentar
Alt du allerede har gjort blir registrert :)

Fantastisk kjekt å vite :D, har brukt litt tid på de ja.

Noen sa at alt du tidligere har gjort, forsvinner med migrering.

Noen som vet om dette stemmer. Vil i såfall umuliggjøre MYE for mange av oss.

Endret av beerlover
Lenke til kommentar

Har laget meg en alt (Marcopolo) som skal bli verden første/eneste world explorer under level 30! (Eller så lav level som mulig ved kun å få xp fra exploring).

Har begynt litt allerede, har utforsket 11 soner til nå. Kun 48 igjen... ønsk meg lykke til...

Endret av janan71
Lenke til kommentar
Har laget meg en alt (Marcopolo) som skal bli verden første/eneste world explorer under level 30! (Eller så lavt som mulig ved kun å få xp fra exploring).

Har begynt litt allerede, har utforsket 11 soner til nå. Kun 48 igjen... ønsk meg lykke til...

gl hf! må være jævli kjipt å løpe uten mount så langt!

men all ære xD

Endret av lperik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...