IntelAmdAti Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 WoW startet som et PvE-spill og har siden ekspandert med PvP-innhold og huser nå både PvE'ere og PvP'ere. Nå som de legger til achievements vil vi se en ny type spillere som verken er PvP'ere eller PvE'ere men achievere - spillere som bare vil legge til så mye som mulig til sin liste over achievements. Er det noen kommende achievere her? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Regner med at jeg kommer til å prøve å skaffe så mange som mulig, men kommer nok til å gå mest for PvP og litt PvE i tillegg. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Når er det nye patchen kommer da? gleder meg til achivments ^^ Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Blir nok achievements når arena-mates er offline, og når jeg ikke leveler. Ellers går det kun i arena =) (Mulig det blir litt badgefarming i wotlk da, eller hva det nye systemet blir..) Lenke til kommentar
promotheus Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Blir nok achievements når arena-mates er offline, og når jeg ikke leveler. Ellers går det kun i arena =) (Mulig det blir litt badgefarming i wotlk da, eller hva det nye systemet blir..) Ditto. Er litt lei av PvE, og kommer nok til å holde på med achievements når det ikke er noe PvP. Spent på hvordan systemet blir, blir nok uoffisielle achievementraces på serverne. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Eg blir ein achiever. Og det er ei oppgåva eg kjem til å ta meget seriøst. Er i eit PvP guild, så alle dei kjem til å gå greit. og har og samla ein gjeng som kjem til å jobbe for andre Pve achievements osv. Har no begynt forberedelsane med reputation og mounts for å sleppe å drive sånn tidkrevande oppgåver når det blir så mange andre ein kan gjera=D Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Så fort jeg blir level 80 så blir det nok det.. Er ikke så særlig for raiding og pvp så jeg er mer for å gjøre meningsløse ting som ikke gir meg noen ting. Liker å bruke timer på ting andre hater, som fisking o.l. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Tar det som det kommer. Med mindre jeg ser en reward jeg virkelig har lyst på, så gidder jeg ikke stresse med det. Kan jo få en del pvp'ers til å gjøre mye pve dette. Og kanskje omvendt. Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg blir nok en, hadde det bare ikke vært for at jeg alltid sliter med å holde meg til en karakter >.< Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Achievemts/pvp på warrioren. Usikker på om jeg gjør noe med hunteren, blir nok mer selektiv, vil f.eks. ha en tittel eller to Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 jeg kommer til å prøve på å ta alt som er av achievements, har 1950 points på PTR, og da mangler jeg MYE av bosser jeg har drept pre tbc i low lvl instancer osv. Første jeg skal skaffe er Utamar the exalted 40 exalted factions... 4 to go! Lenke til kommentar
Gege Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Skal virkelig gå for achievements og PvE. Men når Wotlk blir lagt til, registrerer den alt du har gjort før expansion? f.eks om du allerede har oppdaget hele Kalimdor, eller resetter de alle kartene? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Alt du allerede har gjort blir registrert Lenke til kommentar
Gege Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Alt du allerede har gjort blir registrert Fantastisk kjekt å vite , har brukt litt tid på de ja. Endret 25. september 2008 av Gege Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Alt du allerede har gjort blir registrert Fantastisk kjekt å vite , har brukt litt tid på de ja. Noen sa at alt du tidligere har gjort, forsvinner med migrering. Noen som vet om dette stemmer. Vil i såfall umuliggjøre MYE for mange av oss. Endret 25. september 2008 av beerlover Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kun PvE på raiding toonen Achievments på krigeren ser fram til wotlk, er så bra lei av tbc raids nå Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det kan sikkert bli morsomt tidsfordriv, men ALDRI om jeg kommer til å grinde for pvp mounts, wintersaber, 10000 kills eller liknende.... Lenke til kommentar
janan71 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Har laget meg en alt (Marcopolo) som skal bli verden første/eneste world explorer under level 30! (Eller så lav level som mulig ved kun å få xp fra exploring). Har begynt litt allerede, har utforsket 11 soner til nå. Kun 48 igjen... ønsk meg lykke til... Endret 25. september 2008 av janan71 Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Alt du allerede har gjort blir registrert Ikke ting som ikke kan trackes. De kan ikke tracke om du har vært i et dungeon hvis du ikke har gjort quest der. Ei heller om du noen gang har vunnet en bg, eller hvilke dailies du har gjort. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Har laget meg en alt (Marcopolo) som skal bli verden første/eneste world explorer under level 30! (Eller så lavt som mulig ved kun å få xp fra exploring). Har begynt litt allerede, har utforsket 11 soner til nå. Kun 48 igjen... ønsk meg lykke til... gl hf! må være jævli kjipt å løpe uten mount så langt! men all ære xD Endret 25. september 2008 av lperik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå