GrevenLight Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Nei, men den var lisom bare generelt dårlig, hadde ikke noe sans for den. Satt bare under filmen og bare " herrehud!, særlig..." osv osv Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Nei, men den var lisom bare generelt dårlig, hadde ikke noe sans for den. Satt bare under filmen og bare " herrehud!, særlig..." osv osv Jøss. Synes den var drit kul jeg, skikkelig over thetop actionfilm, er glad i sånne innemellom Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Synd de ikke lagde filmen mere slik som tegneserien er. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Filmen var helt grei. Men jeg blir mer sliten av å lese det trådstarter skriver, enn jeg ble av å se filmen! Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Synd de ikke lagde filmen mere slik som tegneserien er. Jeg er ikke superfan av tegneserien, men jeg tror den kunne blitt en utrolig film. Så lenge Eminem ikke hadde fått hovedrollen Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Wanted er rå! Basta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå