Wheeljack Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg likte den faktisk. Det er en tanketom gla'vold-film av dimensjoner. Den er kraftig overdrevet, men gjennomført overdrevet sådan. Det er så sjeldent å se ressigører tørre å dra den såpass langt som i Wanted. Det er klart; forventer du å se en standard off-the-bat actionfilm vil du nok bli skuffa, men jeg for min del kjøpte hele handlinga - nettopp fordi det er Film og Fiksjon med store F'er. Flott søndagsfilm - er du ute etter noe med en dypere mening; se noe annet. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 da har ikke du forstått det jeg skrev. og noe med mer mening, har jeg aldri sett etter. kanskje noe med mindre mening. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg forstår ikke hvor du vil. Jeg har ikke sett Wanted, av den grunn jeg ikke tror den kommer til å falle i smak. Men du mener altså at det ikke er mulig å like den? Hvis man liker den, så er det bare fordi man ikke har innsett ennå at man ikke liker den? Lenke til kommentar
lain Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Er jo flere her som ganske tydelig ikke har fått med seg hva som skjer i filmen. Klager over at de ikke skjønner handlingen og at historien er veldig dårlig. Kanskje det ikke er filmen som er problemet? Jeg for en syntes filmen er bra for det den er. Trengs det virkelig en tråd for å bortforklare at du ikke skjønte filmen? Og ikke har noen forståelse for at andre liker den? Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Dette er en god emnetittel. Spennende lesing, mange gode forklaringer! Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det var en grei blockbuster. Tanke-tom vold og action er bra underholdning hvis du ikke er på utskikk etter noe annet. Filmen treffer de målgruppene den er ute etter og er i det store og hele helt grei. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg forstår ikke hvor du vil. Jeg har ikke sett Wanted, av den grunn jeg ikke tror den kommer til å falle i smak. Men du mener altså at det ikke er mulig å like den? Hvis man liker den, så er det bare fordi man ikke har innsett ennå at man ikke liker den? Ja, jeg finner dette jæklig snodig sjæl. Har ikke sett Wanted, men det høres da rart ut at dette skulle være en film som lurer de som liker den. Tror nok trådstarter har litt for liten tro på menneskers evne til å bedømme og vurdere det de ser selvstendig. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Er jo flere her som ganske tydelig ikke har fått med seg hva som skjer i filmen.Klager over at de ikke skjønner handlingen og at historien er veldig dårlig. Kanskje det ikke er filmen som er problemet? Jeg for en syntes filmen er bra for det den er. Trengs det virkelig en tråd for å bortforklare at du ikke skjønte filmen? Og ikke har noen forståelse for at andre liker den? Ro deg litt ned nå og se etter: Er det flertallet som liker den eller ikke? Lenke til kommentar
lain Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ro meg ned? Er jo trådstarter som påstår at alle de som liker filmen er idioter som har blitt lurt til å synes den var ok/bra, og filmen egentlig suger om du vet hva du snakker om. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ro meg ned? Er jo trådstarter som påstår at alle de som liker filmen er idioter som har blitt lurt til å synes den var ok/bra, og filmen egentlig suger om du vet hva du snakker om. er jo du som nærmest skriver at de er idioter som ikke skjønner det Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Er jo flere her som ganske tydelig ikke har fått med seg hva som skjer i filmen.Klager over at de ikke skjønner handlingen og at historien er veldig dårlig. Kanskje det ikke er filmen som er problemet? Jeg for en syntes filmen er bra for det den er. Trengs det virkelig en tråd for å bortforklare at du ikke skjønte filmen? Og ikke har noen forståelse for at andre liker den? ja, wanted er jo så dyp, vettu. kan ikke forvente at alle forstår den Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Siden du ikke gir noe konkret svar: Hvor er det egentlig du vil? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 det er ikke enten eller. men for å få folk til å innse. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Patetisk film. Manuset kunne blitt skrevet bedre av hunden min. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Å herregud, dere er merkelige. Guide til å se Wanted: 1. Ikke ha noen forventninger. 2. Sett deg ned i kinosetet med popcorn og brus. 3.Bestem deg for at dette skal være en kul film, som er lagd kun for å underholde deg, selvom mye er litt tynt. 4. Se filmen, vær ikke kritisk. Lev deg inn i filmen. Wanted er en kul film, som har kule effekter, angelina jolie og pang-pang. Hva mer kan du be om? Vil du se ett mesterverk av en film med god dialog, brilliant manus og som du vil huske til den dag du dør , Se ikke Wanted. Vil du ha en dritkul kino-opplevelse med hjernedød action og (som nevnt tidligere) Angelina Jolie (!) MÅ du se Wanted Godta det som skjer på lerretet, ha det gøy. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det var nøyaktig den holdningen jeg hadde før jeg så filmen, og jeg lo av den (ikke med den) i timesvis etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 ikke tro jeg ikke liker slike filmer. Jeg liker ren underholdning, akkurat som den. men den var bare patetisk Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ikke hør på trevakt. Jeg liker ren underholdning, og jeg simpelten elsket filmen! Pluss at jeg har mere rett enn trevakt, så det. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg skjønner fortsatt ikke poenget med denne tråden. Handler den egentlig om noe annet enn at trevakt ikke liker filmen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå